וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל ויכוח על 250 שקל": צעיר בן 27 הואשם ברצח בקטטה בקריית ביאליק

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 10:26

לפי כתב האישום, האירוע החל כשהנאשם באשו ביתווה איים על אחד הנוכחים במזנון בעיר בו הימרו בקלפים. הוויכוח הפך להיות אלים לאחר שביתווה, יחד עם שני שותפיו, תקף את אותו אדם, שנפצע קשה. צ'קולה אטרסאו, שניסה לעזור לקורבן, נפצע בעצמו בקטטה ומת מפצעיו

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד באשו ביתווה בגין הרצח של צ'קולה אטרסאו כשניסה להפריד בקטטה במועדון קלפים בקרית ביאליק/שלומי גבאי

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד באשו ביתווה בן ה-27, בגין רצח צ'קולה אטרסאו בן ה-36 בקטטה בקריית ביאליק שפרצה במועדון קלפים מאולתר בחודש שעבר. בנוסף מואשם ביתווה בניסיון רצח של אדם נוסף, גדעון דמסיה, שנפצע קשה בקטטה ולו ניסה לעזור אטרסאו. כתב אישום הוגש גם נגד שניים נוספים שהשתתפו בקטטה, והם אחיו של ביתווה, דמילאו בן ה-23, וחברו בן ה-19 אלון הדר.

מסרטון שהוצג בבית המשפט נראים הנאשמים משחקים בקלפים במועדון המאולתר תוך שתייה מרובה. מאוחר יותר נראה שוויכוח פורץ בין ביתווה האוחז בסכין לבין דמסיה. מכתב האישום עולה שהנאשם איים עליו ודרש ממנו לשלם לו 250 שקלים אותם הפסיד לשחקן אחר.

כשדמסיה יצא מהמקום, יצאו אחריו שלושת הנאשמים, וביחד הם תקפו אותו, הפילו אותו, בעטו בו וזרקו עליו כסאות. בהמשך דקר אותו ביתוווה כשניסה לברוח בחזרה למזנון של המועדון. לאחר שאטרסאו נחלץ לעזרת של דמסיה, דקר אותו ביתווה פעמיים בפלג גופו העליון. צוותי רפואה של נט"ן מד"א שהוזעקו למקום, פינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר נקבע מותו של אטרסאו.

הגשת כתב אישום נגד באשו ביתווה בגין הרצח של צ'קולה אטרסאו כשניסה להפריד בקטטה במועדון קלפים בקרית ביאליק, בימ"ש מחוזי חיפה, 23 בפברואר 2023. שלומי גבאי
באשו ביתווה/שלומי גבאי
דמילו ביתווה בהגשת כתב אישום נגד באשו ביתווה בגין הרצח של צ'קולה אטרסאו כשניסה להפריד בקטטה במועדון קלפים בקרית ביאליק, בימ"ש מחוזי חיפה, 23 בפברואר 2023. שלומי גבאי
דמילאו ביתווה/שלומי גבאי
אלון הדר בהגשת כתב אישום נגד באשו ביתווה בגין הרצח של צ'קולה אטרסאו כשניסה להפריד בקטטה במועדון קלפים בקרית ביאליק, בימ"ש מחוזי חיפה, 23 בפברואר 2023. שלומי גבאי
אלון הדר/שלומי גבאי

ביתווה, אחיו וחברו ברחו מהזירה במכונית של חברם תושב קריית חיים, חיים צ'אני למסגין. במהלך הנסיעה הוציא ביתווה מכיסו את הסכין שלו ואמר, "הרגתי את הבנאדם".

חוקרי המשטרה התחקו אחר שלושת הנמלטים, והצליחו לאתר את ביתווה ואחיו שלושה ימים לאחר הרצח במלון האוהבים "לוטוס" בפתח תקווה, כלטענת החוקרים הם היו בדרכם להימלט מהארץ. את הנמלט השלישי, הדר, הם עצרו בבית אמו באשדוד. בחקירותיהם הם שמרו על זכות השתיקה.

"רצח על כלום", אמר פקד מתן דידי, סגן מפקד יל"פ אשר, עליה הוטל התיק. "אירוע קשה מאוד שהתחיל בוויכוח על 250 שקל, וגם את זה הפצוע הביא כדי להרגיע אותם, אבל זה לא עזר".

לשלושה עבר פלילי קודם. באירוע שהתרחש בנובמבר 2019 הורשע באשו ביתווה בתקיפת אדם ללא סיבה כשהוא היה תחת השפעת אלכוהול. השופטת איילת השחר ביטון פרלה גזרה עליו מאסר בפועל של חצי שנה ופיצוי של 5,000 לקורבן.

אטרסאו צקולה בן 36, נדקר למוות במהלך קטטה ברחוב שדרות חן שבקריית ביאליק. 15 בינואר 2023. ללא, מערכת וואלה
"רצח על כלום". צ'קולה אטרסאו/מערכת וואלה, ללא

היום, במקביל להגשת כתב האישום כנגד השלושה, ביקשה פרקליטות מחוז חיפה באמצעות התובעת עו"ד ענת שטיינשניד את הארכת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בהסכמת עו"ד אבי אמר המייצג את האחים ביתווה, ועו"ד לאוניד פרחובניק שמטעם הסנגוריה הציבורית מייצג את החבר, האריך השופט ניצן סילמן את מעצרם עד החלטה אחרת.

עו"ד אבי אמר אמר לוואלה!: "אני סבור כי לא יהיה ניתן להרשיע בעבירה רצח בכוונה אלא בחלופה מוחלשת משמעותית. אקבל את חומרי החקירה ואנהל את התיק בנקודה הקשורה ביסוד הנפשי של מרשיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully