וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הלם הושלך לעבר עסק מוכר למכירת כנאפה ביפו

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 13:52

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ככל הנראה הרקע למקרה פלילי. לא היו נפגעים או נגרם נזק. טרם נעצר חשוד. השלכת רימוני הלם הפכה לשיטה מוכרת לאיומים באזור המרכז

בווידאו: תיעוד של תקיפה בסניף גלידת ויקטורי ביפו ונזקי התקיפה בסניף בת ים/מערכת וואלה! ועמאר אסדי

רימון הלם הושלך אתמול (רביעי) לעבר בית עסק למכירת כנאפה ברחוב יהודה הימית ביפו, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק למקום. הרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך פלילי על רקע כספי. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות, אך טרם נעצר חשוד במקרה.

רימוני הלם הפכו לשיטת איומים מוכרת, כך לדוגמא בדצמבר האחרון הושלך רימון הלם בתל אביב לעבר בית גרושה של עורך דין מוכר. כמו כן, באותו החודש נזרק גם רימון הלם לבית עסק בעיר בני ברק.

כנאפה. הכנאפה של זוהר,
כנאפה/הכנאפה של זוהר

בחודש מרץ 2022 זרקו אלמונים רימון לעבר גלידריה של רשת ויקטורי ביפו. נזק נגרם למקום, אך לא היו נפגעים באירוע. זו לא הייתה הפעם הראשונה שגלידריות של הרשת הותקפו. בינואר של אותה השנה, אותו סניף הותקף בידי חשוד שנכנס למקום וגרם לו הרס רב שעה שהיו בו אנשים. באותו ערב התרחשה תקיפה דומה בסניף של אותה רשת לא רחוק משם, בבת ים.

בתיעוד אירוע התקיפה בסניף ברחוב מרגוזה ביפו, נראה התוקף מחנה עם חברו את האופנוע בכניסה לסניף, ואז נכנס ומטיח כסאות בעוצמה לעבר המוכרים. לאחר שאלה ברחו מפניו, המשיך להרוס את המקום. אז, התקיפות נערכו על רקע פלילי של סכסוכים כספיים.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • כנאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully