וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולינה הוכתה למוות בדירתה בגלל ויכוח כספי: פרטים חדשים מחקירת הרצח באשדוד

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 15:34

בן 22 מאבן שמואל נעצר בחשד שרצח את בת ה-41. הוא הודה במעשים במהלך חקירתו, וממנה עלה כי השניים נפגשו בדירתה ללא היכרות מוקדמת ופרץ ביניהם ויכוח כספי. לאחר מכן, עזב הצעיר את המקום, וחזר עם פטיש שבו השתמש בזמן המעשה

בווידאו: חשד לרצח אישה לאחר שהותקפה באירוע אלימות בביתה, אשדוד, 21 בפברואר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

מחקירת הרצח של פולינה וייסמן, בת ה-41 מאשדוד עולה היום (חמישי) כי הרקע לאירוע הוא ויכוח כספי. חשוד מאבן שמואל בן 22 נעצר, ובחקירתו הוא הודה במעשים ושחזר את האירוע. בנוסף, בביתו אותרו ממצאים פורנזיים שקשרו אותו למקרה. תחילה, הוא טען בחקירה כי נכח בזירת הרצח, אך מישהו אחר תקף את וייסמן.

אתמול נעצרו הגרוש ובן זוגה של וייסמן, מעדותו של האחרון עלה כי רעול פנים נמלט מהמקום אחרי האירוע. בהמשך עצרה המשטרה את הצעיר מאבן שמואל, ומהחקירה עלה כי השניים נפגשו ללא היכרות מוקדמת בדירתה של וייסמן, והתפתח ביניהם ויכוח כספי. לאחר מכן, החשוד עזב את הבית, וחזר עם פטיש, שבו השתמש כדי להכות אותה למוות.

פולינה וייסמן היא האישה שנרצחה במכות פטיש באשדוד. באדיבות המשפחה
פולינה וייסמן/באדיבות המשפחה

אתמול אותרה וייסמן, אם לשני ילדים קטנים, במצב קשה בביתה בעיר, צוות רפואה שהוזעק לזירה העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים אסותא - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה וחשוד נעצר. מדובר באישה רביעית שנרצחה בתוך שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully