וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר, אנס - ולקח בירה מהמקרר: בן ה-22 הואשם באונס האישה בדירתה בגדרה

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 14:31

לפי כתב האישום, ברכאת אבו עסה התפרץ לדירה דרך המרפסת, והתנפל על האישה שהחלה לזעוק לעזרה. הוא כפת אתה בסרט דביק ואיים עליה לעיני בנה בן השנתיים. לאחר מכן משך אותה לחדר הממ"ד, שם אנס אותה. לפני שנמלט מהדירה שתה בירה שמצא במקרר ואף שוחח עם בנה הנוסף שהתעורר

בווידאו: קשר, אנס ולקח בירה מהמקרר- הוגש כתב אישום בפרשת האונס בגדרה/ניב אהרונסון

ברכאת אבו עסה, בן 22 מתל שבע הואשם היום (חמישי) באונס האישה בדירתה בגדרה בתחילת החודש. הוא הואשם באונס בנסיבות מחמירות, התעללות בקטין והתפרצות לבניין.

מכתב האישום עולה כי אבו עסה התפרץ לדירה באמצע הלילה של ה-2 בפברואר כשהוא רעול פנים ומצויד בגלילי סרט דביק ועבה. האישה, שהתעוררה משנתה, הבחינה באבו עסה מתפרץ לדירה דרך המרפסת, והחלה לצרוח ולזעוק לעזרה. למרות זאת אבו עסה התנפל עליה, כפת אותה באמצעות הסרט הדביק בפיה, בעיניה, בפרקי ידיה כשהם מאחורי גבה, וברגליה, ואיים עליה: "תשתקי או שאני הורג אותך!". כל זאת, כשהיא נאבקת וזועקת לעזרה, ולעיני בנה בן השנתיים שעמד לידם ובכה.

הגשת כתב אישום נגד ברכאת אבו עסה, החשוד באונס בגדרה, בימ"ש מחוזי לוד, 23 בפברואר 2023. ניב אהרונסון
ברכאת אבו עסה בדיון בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

בהמשך הוביל הנאשם את האישה לחדר הממ"ד הריק, ולאחר זמן מה חתך את קשרי ברכיה וקרסוליה ואנס אותה, תוך שהוא מתעלם מהבכי שלה. לאחר מכן, התיר המשיב את קשרי פיה של המתלוננת ואמר לה שיש לה ילדים גדולים שיוכלו לעזור לה להשתחרר, הלך למטבח, הוציא בקבוק בירה מהמקרר, שתה ממנו ונמלט מהדירה - לא לפני שבנה האחר של האישה התעורר, הבחין בו ושוחח איתו.

בנוסף לכתב האישום, הוגשה בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה!

בת ה-30 שנאנסה בגדרה מדברת לראשונה: "הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי"

לכתבה המלאה
הגשת כתב אישום נגד ברכאת אבו עסה, החשוד באונס בגדרה, בימ"ש מחוזי לוד, 23 בפברואר 2023. ניב אהרונסון
ברכאת אבו עסה בדיון בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

בראיון ל-N12 בשבוע שעבר סיפרה האישה על רגעי האימה, "נשכתי אותו, גררתי ספות וניסיתי להתעמת איתו עד שהגעתי למצב שהוא אמר לי: 'אם את לא שותקת, אני ארצח אותך'. הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי ואותי - אז נכנעתי", סיפרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully