וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח חזר לזירת הפשע - וירה למוות בעיתונאי שסיקר את האירוע

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 9:12

קית' מלווין מוזס בן ה-19 רצח צעירה בת 20 כשהייתה ברכב מחוץ לביתה בפלורידה. לפי החשד, שעות לאחר הרצח חזר למקום וירה בצוות חדשות שהגיע לשם. הכתב נהרג במקום, והצלם נפצע קשה. לאחר מכן, נכנס לבית סמוך, רצח ילדה בת 9 ופצע קשה את אמה

בווידאו: הרוצח חזר לזירת הפשע - וירה למוות בעיתונאי שסיקר את האירוע/רויטרס

קית' מלווין מוזס, צעיר בן 19, רצח אתמול (רביעי) אישה כבת 20 במחוז אורנג' שבפלורידה. מאוחר יותר באותו היום, הצעיר חשוד כי חזר לזירת הרצח וירה למוות בעיתונאי שסיקר את האירוע ובילדה בת 9 שגרה בסמוך. כמו כן, ירה באמה של הילדה ובצלם שליווה את הכתב, ופצע אותם קשה.

"לא ברור מה המניע למסע הירי", אמר השריף של מחוז אורנג', ג'ון מינה, והוסיף כי בת ה-20 שנורתה הכירה את היורה, אך "אין קשר ברור בין מוזס לארבעת האחרים שנורו".

לפי החשד, סביב השעה 11:00 בבוקר הגיע מוזס לזירת הרצח וירה בצעירה בזמן שהייתה ברכבה. מאוחר יותר באותו היום, בסביבות 16:00 חזר למקום. באותו הזמן שהו כתב טלוויזיה וצלם של ערוץ החדשות האמריקני "ספקטרום ניוז 13" ברכב מחוץ לבית, במטרה לסקר את הרצח, והחשוד ירה בשניהם.

"לא ברור אם היורה ידע שהכתב והצלם ברכב הם עיתונאים", אמר השריף והסביר כי "רכבם לא נראה כמו רכב של חברת חדשות". לאחר מכן, החשוד נכנס לבית סמוך וירה בבת ה-9 ובאמה. "אף אחד בקהילה שלנו - לא אמא, לא ילדה בת 9 ובוודאי שלא אנשי מקצוע בתחום העיתונות - צריכים להפוך לקורבן של אלימות בנשק", אמר השריף.

קית' מלווין מוזס, החשוד במסע ירי במחוז אורנג', פלורידה, ארה"ב, 23 בפברואר 2023. רויטרס
קית' מלווין מוזס, החשוד במסע הירי/רויטרס

גם בבית הלבן הגיבו לרצח העיתונאים וכתבו בטוויטר: "לבנו עם משפחת העיתונאי שנהרג היום ואיש הצוות שנפצע, כמו גם כל צוות ספקטרום ניוז".

ארגון העיתונות הלאומי פרסום הצהרה כי הוא "נחרד" ממסע הירי: "זוהי תזכורת טרגית נוספת לכך שעיתונות היא מקצוע מסוכן ונושאי הדיווח של העיתונאים עלולים להפוך לאלימים כלפיהם בזמן שהם עושים את עבודתם", אמר הארגון. "אנו קוראים לכל הכתבים בשטח לנקוט אמצעי זהירות נוספים ולהכפיל את מאמציהם לעבודה בטוחה".

מוזס יואשם ברצח הצעירה ובאירועי הירי הנוספים. בעבר, הואשם באירועים של חבלה בנסיבות מחמירות, תקיפה עם נשק, פריצה, גניבה ועבירות נשק נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully