וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למד לירות מסרטונים: אישום נגד המחבל בן ה-13 שפצע קצין ואביו

מערכת וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 10:39

כתב אישום הוגש נגד המחבל, תושב מזרח ירושלים, בגין ביצוע פיגוע הירי בעיר דוד בירושלים שבמהלכו פצע גבר ואת בנו הקצין, שעדיין מאושפז במצב קשה. לפי האישום, הוא למד דרך האינטרנט כיצד לתפעל נשק וחיפש אחר אנשים עם זהות יהודית

תיעוד מלא של רגעי הפיגוע בעיר דוד בירושלים. 28 בינואר 2023/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי לנוער כתב אישום נגד המחבל בן ה-13 שביצע את פיגוע הירי בעיר דוד בירושלים לפני כשלושה שבועות, שבו נפצעו קשה אב ובנו הקצין. מאז האב התאושש, אך הקצין עדיין פצוע במצב קשה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שחר מלול, המחבל בן ה-13, תושב מזרח ירושלים, החליט לבצע פיגוע טרור רצחני נגד יהודים ולשם כך צפה בסרטונים ולמד כיצד לתפעל אקדח ולבצע ירי.

לפני כשלושה שבועות הוא לקח נשק ושתי מחסניות שהשאיר אחיו בתוך שקית שחורה בפח אשפה במחסן הבית ונסע לאזור עיר דוד, בניסיון לאתר הולכי רגל יהודים לשם ביצוע פיגוע. כשהגיע לעיר דוד הוא הבחין באב ובבנו הקצין שהיו עם חזות יהודית, דרך את האקדח והחל לירות. על אף פציעתו, הקצין ששמו נדב הספיק לירות לעבר המחבל ולנטרל אותו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה טרור של ניסיון לרצח, פעולה או עסקה בנשק למטרות טרור ונשיאה והובלת נשק ואביזר נשק.

בשבוע שעבר חל שיפור במצבו של הקצין בן ה-22. הוא פקח את עיניו ומניד את ראשו על מנת לענות לשאלות משפחתו. עם זאת, מצבו עדיין מורכב ומוגדר קשה. נדב היה מורדם ומונשם במשך שלושה שבועות, מאז פיגוע הירי בו נטרל את המחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully