וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של קצין הצנחנים שנפגע בפיגוע בעיר דוד: פקח את עיניו

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 17:43

נדב בן ה-22 פקח היום את עיניו ומניד את ראשו כדי לענות לשאלות משפחתו שנמצאים סביב מיטתו בבית החולים שערי צדק מאז שנפגע קשה בפיגוע בעיר דוד, לפני שלושה שבועות. עם זאת, מצבו עדיין מורכב ומוגדר קשה

תפילה לכותל לקצין הצנחנים שנפצע בפיגוע בעיר דוד, מצבו קשה אך יציב - והוא מורדם ומונשם. 31 בינואר 2023/הקרן למורשת הכותל

חל שיפור היום (שישי) במצבו של קצין הצנחנים, נדב בן ה-22, שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד. הקצין פקח את עיניו ומניד את ראשו על מנת לענות לשאלות משפחתו. עם זאת, מצבו עדיין מורכב ומוגדר קשה.
נדב היה מורדם ומונשם במשך שלושה שבועות, מאז פיגוע הירי בו נטרל את המחבל.

משפחתו ונציגים מצה"ל נמצאים ליד מיטתו של הקצין לאורך כל שעות היממה מאז הפיגוע. סבו סיפר כי מצבו עדיין עדין. "אנו תפילה שהמגמה האמורה תמשיך באופן קבוע. אנו מודים מאוד על החיבוק החם מכל העם, על התפילות הרבות שנישאות על ידי כולם ולצוות הרפואי של שערי צדק שיוצא מגדרו בכדי לסייע בכל שניתן. מצפים ומייחלים להמשיך ולבשר בשורות טובות בקרוב וסמוכים ובטוחים שה' יעזור".

פיגוע ירי בעיר דוד. 28 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
שיפור במצבו של קצין הצנחנים שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד/פלאש 90, יונתן זינדל

בשבועות האחרונים הקימה משפחתו אתר עם "בנק" למעשים טובים לרפואתו - ובו גולשים יכולים להכניס מעשה טוב שעשו או מתכוונים לעשות, ולתת השראה לאחרים. כמו כן, המשפחה מבקשת להמשיך ולהפיץ את הבנק ולהתפלל לרפואתו.

הקצין, מפקד בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, היה בחופשת שבת כשלפתע נקלע לפיגוע בעיר דוד. המחבל בן ה-13 ירה לעברו ולעבר אביו בן ה-47 ופצע אותם. מצה"ל נמסר כי למרות פגיעתו הקשה, הקצין פעל בקור רוח, חתר למגע ירה ופגע במחבל. רק לאחר מכן פונה הקצין לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

תפילה לכותל לקצין הצנחנים שנפצע בפיגוע בעיר דוד, מצבו קשה אך יציב - והוא מורדם ומונשם. 31 בינואר 2023. הקרן למורשת הכותל, אתר רשמי
המונים מתפללים לרפואת קצין הצנחנים בכותל, 31 בינואר 2022/אתר רשמי, הקרן למורשת הכותל

לאחר הפיגוע, מפקד גדוד 202 בחטיבת הצנחנים, שבו הקצין שנפצע משרת בתפקיד מפקד צוות, פרסם מכתב לחיילי הגדוד שבו שיבח את הקצין. נ' פעל בחדות ומקצועיות, חתר למגע עד לנטרול המחבל ובגבורתו מנע פיגוע קשה", כתב המג"ד. "הוא פעל כמצופה ממנו וברוח הגדוד - חתירה למגע עד לנטרול האויב, ובגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully