וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של קצין הצנחנים שנפגע בפיגוע בעיר דוד: "התפללו לשלומו"

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 0:05

מצבו של בן ה-22 מוגדר קשה אך יציב, והוא מורדם ומונשם בבית החולים שערי צדק. הרופאים ראו סימני שיפור במצבו, אך היום דיווחו כי מצבו החריף. ביום שבת הקצין נורה בידי המחבל בן ה-13 - ולמרות פציעתו הקשה, הגיב לעברו בירי ופגע בו

תפילה לכותל לקצין הצנחנים שנפצע בפיגוע בעיר דוד, מצבו קשה אך יציב - והוא מורדם ומונשם. 31 בינואר 2023/הקרן למורשת הכותל

החמרה חלה היום (שלישי) במצבו של קצין הצנחנים שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד ביום שבת. מצבו מוגדר קשה אך יציב, והוא מורדם ומונשם בבית החולים שערי צדק. הרופאים ראו סימני שיפור במצבו, אך היום דיווחו כי מצבו החריף.

משפחתו ונציגים מצה"ל נמצאים ליד מיטתו של הקצין לאורך כל שעות היממה. בשעות הערב המאוחרות, המשפחה התפללה בכותל לשלומו והזמינה גם את הציבור לעשות כן.

הקצין, בן 22 ומפקד בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, היה בחופשת שבת כשלפתע נקלע לפיגוע בעיר דוד. המחבל בן ה-13 ירה לעברו ולעבר אביו בן ה-47 ופצע אותם. מצה"ל נמסר כי למרות פגיעתו הקשה, הקצין פעל בקור רוח, חתר למגע ירה ופגע במחבל. רק לאחר מכן פונה הקצין לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

פיגוע ירי בעיר דוד. 28 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
החמרה במצבו של קצין הצנחנים שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד/פלאש 90, יונתן זינדל
פיגוע ירי בעיר דוד. 28 בינואר 2023/פיגוע ירי בעיר דוד. 28 בינואר 2023

לאחר הפיגוע, מפקד גדוד 202 בחטיבת הצנחנים, שבו הקצין שנפצע משרת בתפקיד מפקד צוות, פרסם מכתב לחיילי הגדוד שבו שיבח את הקצין. נ' פעל בחדות ומקצועיות, חתר למגע עד לנטרול המחבל ובגבורתו מנע פיגוע קשה", כתב המג"ד. "הוא פעל כמצופה ממנו וברוח הגדוד - חתירה למגע עד לנטרול האויב, ובגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully