וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מבני ברק נעצרה בחשד להתעללות בבנה הפעוט: "ניסתה לזהם פצעים בגופו"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 23:14

הדיווח על המקרה התקבל מבית החולים ספרא לילדים, לאחר שהצוות הרפואי הבחין בהתנהגות חריגה של האם. בידי המשטרה תיעוד של האישה מכניסה חומרים לאינפוזיה של בנה. האם, תושבת בני ברק, נעצרה בחשד להתעללות בחסר ישע ושוחררה למעצר בית. מצבו של בן השנה קל

בווידאו: הארכת מעצר פרשת התעללות בגן תל אביב/מערכת וואלה!

אם מבני ברק נעצרה בחשד שניסתה לזהם את פצעיו של בנה הפעוט בן השנה - כך נמסר הערב (שלישי) מהמשטרה. הדיווח על המקרה התקבל מבית החולים ספרא לילדים, לאחר שהצוות הרפואי הבחין בהתנהגות חריגה של האם. היא נעצרה בחשד להתעללות בחסר ישע ושוחררה למעצר בית. מצבו של בן השנה קל.

בתחילת השבוע בית משפט השלום באשקלון התיר פרסום את שמה של המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטות במעון ויצו בשדרות. מדובר באילנה סוויסה, שחשודה ביותר מ-200 מקרי התעללות בשלושת החודשים האחרונים. "אנחנו נמצאים בסיוט גדול. לא האמנתי בהתחלה", מספרת רווית שמואלב, אם לפעוט במעון. "במשטרה הראו לנו סרטונים נוראיים. אנחנו מרוסקים ומרגישים שנעצרו לי החיים. עכשיו אני מבינה מדוע ילדים החלו להרביץ. אנחנו כואבים את מה שקרה".

פעוט מאושפז בבית החולים. ShutterStock
"ניסתה לזהם את פצעיו". אילוסטרציה/ShutterStock

לפני כחודש כתב אישום הוגש נגד נטלי אלי, סייעת גן תושבת חיפה, בגין ריבוי מקרים של תקיפת פעוטה. האירועים נחשפו באוקטובר 2020, לאחר שתועדו במצלמות הגן לאורך כמה ימים. משטרת חיפה חקרה. ואחרי יותר משנתיים הגישה פרקליטות מחוז חיפה את כתב האישום. ההורים מרוצים מחד על עצם הגשתו, ומנגד אומרים "מעט מדי ומאוחר מדי". הסייעת, תושבת שכונת נווה יוסף בת 34, עבדה בגן "בא לי גן" בשכונת סביוני דניה בעיר. היא נאשמת בתקיפתה של ר', שהייתה אז כבת שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully