וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי בתגובה לנאום של אלמוג כהן: "יש ח"כים שהם גם חברים בגן חיות"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 22:33

חבר הכנסת מחד"ש-תע"ל הגיב לנאומו של ח"כ אלמוג כהן במליאה במהלכו קרא "אוסכות" לעבר ח"כ עופר כסיף והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. "האם מותר לנבוח כמו כלבים במליאה או רק לפעות כמו כבשים?", תמה טיבי. "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח וזו בעיה"

בווידאו: אחמד טיבי, נאומים בני דקה/צילום: ערוץ הכנסת

חבר הכנסת אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) הגיב היום (שלישי) לנאומו של ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) במליאה, במהלכו קרא "אוסכות" לעבר ח"כ עופר כסיף והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. "האם מותר לנבוח כמו כלבים במליאה או רק פועים כמו כבשים?", תמה טיבי. "אילו חיות מותר לחקות בקואליציה הזו?"

עוד פנה טיבי ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה ושאל את עמדתו לנאומו של כהן, במהלכו קרא "אוסכות" לעבר ח"כ עופר כסיף והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. "אני מתעניין מה עמדת היו"ר בחברי כנסת שמדברים בשפה של כבשים במליאה ופועים", אמר. "האם אדוני מעודד את התופעה? האם הוא מתנגד לה? מה ההגבלות אם בכלל יש והאם יש חברי כנסת שחצו את הקווים בלי שהיו"ר שם לב לכך? עמדתך מתבקשת".

בריאיון על הנושא בערוץ הכנסת הוסיף טיבי כי "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח וזו הבעיה - עם האנשים האלה נתניהו עושה את מה שקרוי הרפורמה המשפטית, תחתית שרשרת המזון".

ח"כ אחמד טיבי מטעם מפלגת תע"ל.. ראובן קסטרו
"עמדתו של היו"ר מתבקשת". טיבי/ראובן קסטרו

ח"כ אלמוג כהן העביר אתמול את ההצבעה על סעיפי הרפורמה המשפטית בשידור חי ברשתות החברתיות, ובמהלכו, קרא "אוסכות" לעבר ח"כ עופר כסיף והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. כהן אמר לחברי הכנסת שישבו לצדו, ובהם יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אתה רואה, אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית".

בקטע אחר שבו צולם סגן השר אבי מעוז, תקף ח"כ כהן את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק ואמר: "אנחנו בערב היסטורי. מנצחים את העריצות של גדול רומסי זכויות האדם אהרון ברק, הצבוע החלול הזה שדרס את כולנו. היום אנחנו מצביעים ואומרים לו - יאללה ברה. גזגז".

בחלק אחר, במהלך ההצבעה במליאה, צילם כהן את ח"כ אחמד טיבי: "אחמד טיבי בלייב", אמר לגולשים והתייחס לכך שטיבי הוא גם רופא: "אפילו לא הייתי נותן לו לטפל בכלב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully