וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע הרפש של אלמוג כהן בכנסת: "לא הייתי נותן לטיבי לטפל בכלב שלי"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 15:04

חבר הכנסת מעוצמה יהודית שידר בגאווה בעמוד הפייסבוק שלו את העלבונות שהטיח בחברי אופוזיציה ובאהרן ברק במהלך ההצבעה על המהפכה המשפטית. "כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם", אמר כהן לחברים אחרים בקואליציה, שנראו משועשעים

בווידאו: מתוך לייב פייסבוק של ח״כ אלמוג כהן מ״עוצמה יהודית״ בזמן הצבעת הכנסת אתמול/מתוך שידור לייב בעמוד הפייסבוק של חה"כ אלמוג כהן

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) העביר אתמול את ההצבעה על סעיפי הרפורמה המשפטית בשידור חי ברשתות החברתיות, ובמהלכו, קרא "אוסכות" לעבר ח"כ עופר כסיף והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. כהן אמר לחברי הכנסת שישבו לצדו, ובהם יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אתה רואה, אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית".

בקטע אחר שבו צולם סגן השר אבי מעוז, תקף ח"כ כהן את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק ואמר: "אנחנו בערב היסטורי. מנצחים את העריצות של גדול רומסי זכויות האדם אהרון ברק, הצבוע החלול הזה שדרס את כולנו. היום אנחנו מצביעים ואומרים לו - יאללה ברה. גזגז".

בחלק אחר, במהלך ההצבעה במליאה, צילם כהן את ח"כ אחמד טיבי: "אחמד טיבי בלייב", אמר לגולשים והתייחס לכך שטיבי הוא גם רופא: "אפילו לא הייתי נותן לו לטפל בכלב שלי".

לאחר מכן קרא שוב לעבר ח"כ עופר כסיף ואמר: "סגור ת'תריס, שקט" והמשיך בקולות שונים המשמשים כאמור לרעיית כבשים. בנוסף לכך, הוא אמר כי לח"כ מרב בן ארי (יש עתיד) יש "קול של עושה ספונג'ה".

אלמוג כהן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
זה חבר כנסת? אלמוג כהן/ראובן קסטרו

ח"כ כהן התנצל במהלך היום בפני בן ארי, אך סירב לחזור בו מאמירות אחרות. "הח"כים האלה הם תומכי טרור, הם האויבים שלי שמכנים את החיילים שלנו קלגסים ורוצחים. בשבוע שעבר עופר כסיף קרא לי במליאה נאצי ואני משיב להם באותו מטבע. המטרה שלי היא לגרום להם להרגיש לא בנוח וכל מה שיגרום להם כך הוא לגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully