וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשדוד: בת 40 הותקפה בביתה בפטיש, חשוד נעצר

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 15:29

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לאישה, אם לשניים, טיפול רפואי ראשוני ופינה אותה לבית החולים אסותא בעיר - שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. אחד השכנים: "שמענו צעקות מהדירה בשבוע שעבר". מדובר בנרצחת הרביעית תוך שבועיים

בווידאו: חשד לרצח אישה לאחר שהותקפה באירוע אלימות בביתה, אשדוד, 21 בפברואר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

פולינה וייסמן, בת 41 מאשדוד, אותרה הערב (שלישי) במצב קשה בביתה בעיר - לאחר שהותקפה בפטיש. צוות מד"א שהוזעק לזירה העניק לאישה, אם לשני ילדים קטנים, טיפול רפואי ראשוני ופינה אותה לבית החולים אסותא - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה וחשוד נעצר. מדובר במקרה הרצח הרביעי תוך שבועיים.

אחד השכנים סיפר כי בשבוע שעבר נשמעו צעקות מהבית והוא דיווח על כך למשטרה. מפקד תחנת אשדוד סגן ניצב אילן שושן אמר כי הדיווח על המקרה התקבל סמוך ל-19:00. "גבר ביקש עזרה ואמר שבת הזוג שלו נפצעה", סיפר ששון. "כוחות שהגיעו למקום מצאו בזירה אישה שרועה על הרצפה עם סימני אלימות קשים, כשלצידה בן זוגה. בשלב הראשוני הוא נעצר אך עוכב לחקירה גם הגרוש שלה, שבעבר היה מעורב בארועי אלימות בהם תקף את הקורבן. הוא היה בכלא 15 חודשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פולינה וייסמן שנרצחה באשדוד/מערכת וואלה, צילום מסך
זירת רצח אישה, אשדוד, 21 בפברואר 2023. אבי רוקח
זירת הרצח באשדוד, הערב/אבי רוקח

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובש רפואת חירום במד"א אלי הופמן שהגיעו לזירה סיפרו כי ראו את האישה שוכבת על הרצפה כשהיא מעורפלת הכרה. "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה בבניין מגורים", שחזרו. "הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא במצב קשה".

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה בתגובה לאירוע: "החברה הישראלית מדממת ונשים הן מהראשונות להיפגע. המקום הזה הפך לבית משוגעים והאווירה הזו בטוח שאינה תורמת לעשרות אלפי נשים בישראל שגם כך חיות במציאות אלימה. הממשלה עסוקה בלהתעסק בעצמה במקום בחיים עצמם, חקיקה שנועדה להילחם במאבק באלימות במשפחה תקועה. רע לתפארת".

חשד לרצח אישה לאחר שהותקפה באירוע אלימות בביתה, אשדוד, 21 בפברואר 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
אמבולנס מד"א. אילוסטרציה/מד"א, תיעוד מבצעי

אתמול צעירה בת 27 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה בנס ציונה. צוות רפואה שהגיע לזירה מצא אותה עם סימני אלימות ונאלץ לקבוע את מותה במקום. שוטרי תחנת רחובות הגיעו למקום ועצרו בזירה את אחיה, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, בחשד למעורבות ברצח לאחר שהתבצר בדירה.

לפני שבוע נעצר משה אטיאס, תושב לוד בן 58, בחשד שרצח את אשתו ברכה בת ה-53 בבית ברחוב הנשיא בלוד. בית המשפט האריך את מעצרו והוא צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית. השוטרים הצליחו לאתר את אטיאס, שנמלט מהזירה, ברכבו לאחר שפגע בניידת משטרה והוא נעצר במקום סמוך לביתו. לשניים שלושה ילדים ובמשטרה לא מכירים תלונות עבר על אירועים במשפחה.

שבוע קודם לכן נרצחה בלוד לידר סוויסה בת ה-33 בפתח ביתה. חשוד במעשה, שגם התגורר בבניין, נעצר וקשר את עצמו לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully