וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט נתניהו: פרשת המעונות היא אירוע שפומפם על ידי מוזס כדי לפגוע בו

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 19:13

עורך דינו של ראש הממשלה חקר בבית המשפט המחוזי בירושלים את נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיקי 1000 ו-2000. הוא הזכיר את הקשר שהיה לכאורה בין ג'ודי ניר מוזס לבין רפ"ק אבי רוטנברג, מה שלדבריו העמיד אותו בניגוד עניינים מול העדים בפרשה

בווידאו: תיקי האלפים- עדותו של מומי משולם, ראש צוות החקירה של רה״מ נתניהו/מערכת וואלה!

ניצב-משנה מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיקים 1000 ו-2000, ומי שהוביל את חקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים אלו, המשיך היום (שלישי) במתן עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים. משולם נחקר על ידי עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה.

בחקירתו התייחס חדד לפרשת המעונות, ולראש הצוות שחקר את הפרשה, רב פקד אבי רוטנברג. הוא הזכיר טענה שלפיה לרוטנברג היה קשר עם ג'ודי ניר מוזס, בזמן שהוא חקר את שרה נתניהו. הקשר הזה, לטענת חדד, העמיד אותו בניגוד עניינים עם העדים שחקר.

עדותו של מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיקים 1000 ו-2000 ומי שהוביל את חקירתו של רה״מ נתניהו והיה סגן מפקד יאח״ה ,בית המשפט המחוזי ירושלים, 20 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
נצ"מ מומי משולם בבית המשפט, 20 בפברואר 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

בחקירה אמר חדד למשולם: "אתה מכיר את הקרב הקשה בין מוזס (נוני מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות) לראש הממשלה נתניהו סביב בחירות 2015 ביחס לפרשת המעונות, שנתניהו טוען ש"ידיעות" מקדם את פרשת המעונות כדי לפגוע בו"?

משולם ענה לחדד שהוא אינו מכיר את הפרשה. על כך אמר חדד: "הטענה היא כי כל פרשת המעונות, כל האירוע הביזארי הזה הוא אירוע שפומפם על ידי מוזס כדי לפגוע בו, והנה אנחנו מגלים שאחת ממחזיקות המניות בעיתון נמצאת בקשר עם אחד החוקרים בפרשה.

חדד הציג את עמדתו שלפיה היה מצוד נגד ראש הממשלה שבמסגרתו חיפשו נושאים "מפרחים יבשים, עובר בכביסה, דרך עניינים נגד המוסר". משולם אמר על כך: "אני שולל את ההנחות שלך מכל וכל, מה עוד שהפרקליטות לוותה אותנו בחקירות. אתה בונה על זה תילי תילים, אתה מעוות את הדברים ואתה נותן להם את הפרשנות שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully