וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד בדיוטי פרי חשוד בהברחת סיגריות וטבק בשווי מאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 19:00

ניר קלימי חשוד שביצע כ-340 רכישות של מוצרי טבק, תוך שימוש בכרטיס העובד שלו כדי להעביר את המוצרים ללא בדיקה במכס. לפי החשד, הוא רכש כרטיסי טיסה שאפשרו לו לקנות מוצרים בדיוטי פרי - ומכר אותם ברשתות החברתיות מבלי לשלם מס

בווידאו: תיעוד ממעצר הצעירות בנתב"ג/צילום: דוברות משטרה

ניר קלימי, עובד במסעדה בדיוטי פרי בשדה התעופה בן גוריון, נעצר אמש (שני) בחשד שהבריח מוצרי טבק שלא מחויבים במס מהדיוטי פרי לישראל, במטרה למכור אותם ברשתות החברתיות.

לפי החשד, קלימי ביצע כ-340 רכישות של מוצרי טבק בשמונת החודשים האחרונים, בסכום מצטבר של יותר מ-340 אלף שקלים ומכר אותם ברשתות החברתיות, בעיקר בטלגרם. הוא רכש כרטיסי טיסה שיאפשרו לו לרכוש מוצרים בדיוטי פרי וניצל את כרטיס העובד שלו כדי להעביר אותם לישראל מבלי לעבור בידוק במכס. כך, לפי החשד, חמק מתשלום מס של כחצי מיליון שקלים.

ארון סיגריות. דוד כהן, פלאש 90
הבריח סיגריות בשווי כ-340 אלף שקלים/פלאש 90, דוד כהן

לפני כשבוע, עוכבו שישה אנשים על ידי חוקרי המכס, בחשד להברחת מיליוני ליטרים של סולר מדובאי, דרך מצרים לישראל. במכס אומרים כי מטרת ההברחה היא להתחמק מתשלום מס קנייה בסך 10,369,874 שקלים. בית משפט השלום בחיפה שיחרר בתנאים מגבילים שניים מהם, דוד מסבכר מתל אביב, מנהל בחברת "שמני תעשיה לישראל" (שלטענת המכס במקביל מנהל גם חטיבה עסקית בחברת "גדות"), ומנהלת המשרד רוזי שמן מהרצליה, שניהם בני 38.

חוקרי המכס טוענים כי הסולר, שהיה מאוחסן במתקן מילואות מזרח באיזור עכו, הוצא משם במספר הזדמנויות בשעות לילה מאוחרות במהלך חודש ינואר, והובל לדרום הארץ. זאת בניגוד להתחייבות החברה, תוך שמעבדות בודקות את מהות החומר שיובא כ"תזקיק שעווני" הפטור ממיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • הברחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully