וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגורו של החשוד ברצח אחותו בנס ציונה: "מאובחן בסכיזופרניה, טען שאחותו התעללה בו"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 15:11

בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של החשוד ב-10 ימים, בהם יוחזק במרכז בריאות נפש של שב"ס כדי שיהיה ניתן לבחון את מצבו. החשוד מוכר למערכת בריאות הנפש. לדברי סנגורו הוא טען כי אחותו התעללה בו ושהוריו אמרו לו כי זה "בראש שלו"

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד ברצח אחותו בנס ציונה/קרין שגיא

דיון הארכת מעצר ראשון התקיים היום (שלישי) בבית משפט השלום ראשון לציון לאח החשוד ברצח אחותו אמש בנס ציונה. החשוד פרץ בבכי כשראה את קרובי משפחתו נוכחים באולם בית המשפט, ושאל איפה אביו. בסיום הדיון החליט בית המשפט להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

בדיון אמר הסנגור כי החשוד מאובחן בסכיזופרניה, וכי עלתה תמונה לפיה מצבו הנפשי מעורער. לדבריו, בחקירה שלו טען כי אחותו התעללה בו ושהוריו אמרו לו כי זה "בראש שלו". "להבנתנו העימות בבית החל על רקע מחשבות שווא, והתרחש על רקע טענתו שהיה אמור לעלות ליוטיוב תגלית גדולה שלו והיא מנעה את זה ממנו".

לדברי החשוד, הוא לא ציין כי אחותו "גנבה ממנו" משום ידע ש"לא יאמינו לי ויגידו שאני משוגע. שמתי מצלמות אבטחה בבית", אמר.

החשוד ברצח אחותו בנס ציונה. 21 בפברואר 2023. קרין שגיא
החשוד בדיון בבית המשפט, היום/קרין שגיא

לדברי השופט, האח חשוד ברצח לאחר תכנון, וקיים חשד סביר שהוא ביצע את העבירות המיוחסות לו. עוד אמר כי החשוד מוכר למערכת בריאות נפש מאשפוז, ומוכר כמי שסובל מתהליך סכיזופרני. "יש טעם להחזיק את החשוד במרכז בריאות נפש של שב"ס כדי שיהיה ניתן לבחון את מצבו. יש מקום שתוגש לבית המשפט חוות דעת לגבי כשירותו של חשוד", אמר. לבסוף החליט להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

עוד בוואלה!

אבל כבד ברהט על מותם של 4 מבני משפחת קשאעלה בתאונה: "איבדנו משפחה שלמה"

לכתבה המלאה
הסולם שבו השתמש שכנה של הנרצחת כדי להיכנס לדירה בנס ציונה 20 בפברואר 2023. קרין שגיא
חלון הדירה בה אירע הרצח, אתמול/קרין שגיא

אחותו של החשוד, בת 27 נמצאה אתמול ללא רוח חיים בדירתה בנס ציונה. צוות רפואה שהגיע לזירה מצא אותה עם סימני אלימות ונאלץ לקבוע את מותה במקום. שוטרי תחנת רחובות הגיעו למקום ועצרו בזירה את אחיה, החשוד, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, בחשד למעורבות ברצח לאחר שהתבצר בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully