וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים מפגינים נגד המהפכה המשפטית: "המדינה בדרך להפוך לדיקטטורה"

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 11:31

אל מוקדי המחאה נגד התכנית של הממשלה הגיעו גם בני נוער רבים, שמביעים דאגה מהשלכותיה על עתיד המדינה. "אלו חוקים שאפשר לעשות איתם דברים רעים", אמר שי בן התשע מחולון. נעה, בת 14 מבנימינה: "הרפורמה תפגע בהפרדת רשויות ובדמוקרטיה. לא ידאגו לזכויות שלי"

בווידאו: הפגנות וחסימות כבישים במחאה על המהפכה המשפטית/מערכת וואלה!, נעמי גיבסון, פל צילומי אוויר

בין אלפי המפגינים שיצאו הבוקר (שני) למחות נגד המהפכה המשפטית היו גם ילדים רבים, שהביעו דאגה מהשלכותיה על עתידם.

"יש חוקים שאנחנו לא מסכימים איתם כי זה הורס את המדינה ופוגע באנשים", אמר שי גולדמן, בן תשע מחולון שהגיע להפגנה בתל אביב עם אמו ואחיו הגדול. "אלו חוקים שאפשר לעשות איתם דברים רעים. אני קצת דואג. אני רוצה לחיות בישראל כשאהיה גדול".

נועה, בת 14, הגיעה מבנימינה עם חמישה חברים להפגנה מתל אביב, ומשם המשיכה לירושלים. "קראתי על הרפורמה הרבה וההורים שלי הסבירו לי קצת. הלכתי לחוג בית שדיבר בו פרופסור למשפטים. הבנתי שהרפורמה תפגע בהפרדת רשויות ובדמוקרטיה. לא ידאגו לזכויות שלי. המדינה בדרך להפוך לדיקטטורה. אני רוצה להגיד לממשלה שאכפת לאנשים ושאני רוצה לגדול במדינה שאפשר לעשות בה הכול ושידאגו לי".

נועה בת 14 מבנימינה, משתתפת בהפגנה נגד המחאה המשפטית, עזריאלי תל אביב, 20 בפברואר 2023. אורי סלע
נעה, מפגינה בתל אביב/אורי סלע

ג'יי, בן 15, הגיע להפגנה מגבעת עדה. "אני טרנס, הומו - אם יעבירו חוקים אני הכי אפגע. וזה כמובן לא יציב למדינה. לא סביר שעבריינים יהיו בעלי כוח. אי אפשר לנהל משפט ומדינה יחד. אני מפחד מהעתיד פה, רוצים לקחת מבג"צ את הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully