וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נחטפה, הוחזקה שנה בניגוד לרצונה - והצליחה לברוח

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 14:46

ג'יימס פרילו בן ה-57 מואשם על יד המשטרה בניו ג'רזי שחטף את האישה והחזיק אותה בת ערובה, חנק אותה פעמים רבות ואיים לרצוח את משפחתה אם תעזוב אותו. פרילו מואשם במעשים דומים גם במדינות אחרות

אישה שנחטפה לפני שנה והוחזקה בניגוד לרצונה, הצליחה לברוח מהחוטף שלה מוקדם יותר החודש בניו ג'רזי. האישה, שזהותה לא נחשפה, הצליחה לברוח לתחנת דלק והתחננה לעזרה, מה שהוביל למעצרו של החוטף, נמסר מהמשטרה.

ג'יימס פרילו בן ה-57 החזיק את האישה, על פי הטענה, בת ערובה במחוז ברלינטון בניו ג'רזי, חנק אותה פעמים רבות ואיים לרצוח את משפחתה אם תעזוב אותו. פרילו גם מואשם במעשים דומים במדינות אחרות ונהג להשתמש בשמות בדויים, על פי התביעה.

בסרטון וידאו, נראית האישה מגיעה לתחנת הדלק, ואחריה איש גדול ממדים. לאחר מכן, היא מובלת בנפרד מהחוטף למשרד האחורי של החנות שנמצאת בתחנת הדלק.

התובע הכללי של מדינת ניו ג'רזי, מאט פלטקין, אמר: "אנחנו פונים לרשויות החוק במחוזות נוספים כדי שימצאו אנשים עם מידע לגבי הנאשם. החקירה שלנו נמשכת, ואנחנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח שנשיג צדק לקורבן".

על פי התביעה, האישה התיידדה עם פרילו - שהציג את עצמו בשם "ברט פרקר" - בתחנת דלק בניו מקסיקו. הוא ככל הנראה ביקש ממנה טרמפ לאריזונה. לאחר מכן, השניים ניהלו מערכת יחסים בהסכמה במשך חודש שהסתיימה כשהגיעו לקליפורניה. עם זאת, פרילו חנק את האישה וגרם לה לחוש "שאינה יכולה לעזוב אותו".

פרילו לקח את הטלפון של האישה, השתמש בכרטיסי האשראי שלה ולא איפשר יצירת קשר עם משפחתה במשך כל הזמן שהיו יחדיו. בסוף 2022, הזוג הופיע במחוז ברלינגטון, שם פרילו, שעדיין השתמש בשם בדוי, שכר חדר בקומה השנייה של בית בעיירה בס ריבר (Bass River).

אישה ברחה מאיש שחטף אותה והחזיק אותה במשך שנה בניו ג'רזי. אתר רשמי, צילום מסך
צילום מסך מהסרטון שבו נראית האישה בורחת לתחנת דלק/צילום מסך, אתר רשמי

ב-7 בפברואר, הצליחה האישה לברוח מהבית השכור, לאחר שפרילו חנק אותה במהלך ויכוח. על פי המשטרה, האישה ברחה "ברגע שהיתה לה הזדמנות".

כשהגיעה לתחנת הדלק, אמרה האישה לשני אנשים ש"פרקר" החזיק אותה בניגוד לרצונה במשך שנה. על צווארה היו סימני חבורות שאיששו את טענתה. מנהל התחנה, ג'ייטין מדאן, אמר לתקשורת המקומית כי האישה היתה "מבועתת" כשהגיעה. "היא רעדה, ובקושי הצליחה לדבר, אך חזרה ואמרה 'הוא החזיק אותי בניגוד לרצוני במשך שנה. הוא חטף אותי'", הוא אמר.

החוטף הגיע לתחנת הדלק זמן קצר לאחר מכן וניסה להיכנס למשרד שבו היתה האישה, אך דרכו נחסמה. בסרטוני אבטחה אפשר לראות אותו מנסה להיכנס למשרד הנעול. הוא אמר לה דרך הדלת, "את לא רוצה לעשות את זה", על פי מדאן.

כשהרשויות הגיעו, פרילו סרב למסור את שמו האמיתי, מה שהוביל למעצרו. בהמשך הוא מסר את שמו והודה בחניקת האישה, אך סרב להעניק דגימת די.אן.איי. למשטרה. המשטרה האשימה את פרילו בחטיפה מדרגה ראשונה בטענה כי החזיק אותה במשך כשנה במטרה להשליט עליה טרור ו"לפגוע בה פיזית". הוא מואשם גם בכך שאיים עליה שאם תעזוב אותו, הוא ירצח את משפחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully