וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צרחתי והוא שיחרר אותי": מצלמת פעמון דלת צילמה ניסיון חטיפה של בת 6

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 12:28

בת שש באוהיו סיפרה לראשונה לתקשורת על היחלצותה מידי חוטף שניסה לתפוס אותה מחוץ לביתה. קנאדי נאש הוציאה את האשפה החוצה כשהאירוע קרה. בראיון לתוכנית "גוד מורנינג אמריקה" ביום שישי, היא סיפרה: "בחור אחד ניגש אלי ונגע בי. הוא התחיל למשוך אותי", היא אמרה. "אבל בגלל שצרחתי, הוא שיחרר אותי", הוסיפה בת השש.

מצלמה שמותקנת בפעמון הדלת בבית של קנאדי לכדה את כל האירוע, שנמשך פחות מעשר שניות. על פי המשטרה, הבחור תפס פתאום את קנאדי וניסה לגרור אותה איתו - לפני שהילדה צרחה. "הוא לא היה משחרר אותה אם היא לא היתה צורחת ונאבקת כפי שעשתה", אמר אביה, ריקי נאש.

לאחר מכן, קנאדי רצה בחזרה הביתה, עידכנה את אביה והוא זינק למכונית והתחיל לחפש אחר הבחור בעודו מתקשר לשירותי החירום. "רדפתי אחריו כאילו הילדה שלי עדיין בידיו", אמר נאש. "לא רציתי שיחטוף ילד אחר".

דריק מקפרסון הואשם בניסיון חטיפה של בת 6 באוהיו. Butler County, אתר רשמי
דריק מקפרסון, החשוד בחטיפה/אתר רשמי, Butler County

המשטרה עצרה את דריק מקפרסון בן ה-33 בקשר למעורבות בתקרית. מקפרסון הואשם בחטיפה. "כשהשוטרים אזקו אותו, הצלחתי קצת להירגע", אמר נאש. "התקרית תהיה חרוטה במוח שלנו לנצח - הצרחות, לא אשכח אותן", אמרה אמה של קנאדי, מנדי.

לדברי הזוג, הם לימדו את ארבעת בנותיהם להילחם בתוקף במקרה הצורך, ואם קנאדי לא היתה פועלת מהר, התוצאה היתה יכולה להיות גרועה בהרבה. "אני כל כך גאה בה. ברגע שהיא צרחה, הוא שיחרר. כך שזה עובד", אמרה מנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully