וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נעצר חשוד בחטיפת הגננת המיליארדרית

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 12:15

גבר בן 38 שריצה את מרבית חייו בכלא הואשם בחטיפת הגננת והיורשת המיליארדרית אלייזה פלטשר - לאחר שנמצאו הסנדלים שלו ועליהם די.אן.איי, בזירת החטיפה

גבר בן 38 שריצה את מרבית חייו בכלא הואשם בחטיפת הגננת והיורשת המיליארדרית אלייזה פלטשר - לאחר שנמצאו הסנדלים שלו ועליהם די.אן.איי, בזירת החטיפה, כך הודיעה אמש (ראשון) משטרת ממפיס.

פלטשר בת ה-34, נשואה ואם לשני בנים שסבה היה פילנתרופיסט עשיר ואיל עסקים שעמד בראש חברת אורגיל בעלת שווי שוק של 3 מיליארד דולר, נעדרת מאז יום שישי לאחר שיצאה לריצת בוקר ונחטפה על ידי גבר שהכניס אותה בכוח למכונית.

קלאותה אבסטון, חשוד בחטיפה של גננת מיליארדרית בממפיס. טוויטר, צילום מסך
החשוד בחטיפה זוהה באמצעות די.אן.איי/צילום מסך, טוויטר

החשוד, קלאותה "פוקי" אבסטון צפוי להופיע מחר בפני בית המשפט. בתצהיר המשטרה מפורט כיצד החוקרים זיהו את אבסטון בחטיפה שצולמה במצלמות האבטחה וכיצד כפכפי הצ'מפיון שלו מילאו תפקיד מרכזי. על פי התצהיר, לפני שבע בבוקר שעון מקומי ביום שישי, עובר אורח מצא את הטלפון של פלטשר ואת הכפכפים ברחוב שבו רצה הגננת כשנעצרה לידה מכונית שחורה מדגם GMC Terrain.

החוקרים מצאו די.אן.איי על הכפכפים ומצאו התאמה לאבסטון בן ה-38. החוקרים אז מצאו סרטון אבטחה שבו אבסטון נראה נועל את כפכפי הצ'מפיון יממה לפני החטיפה.

בעלי חברת שירותי הניקיון שבה עבד אבסטון נתן לבלשים את מספר הטלפון שלו, והמשטרה השתמשה בו כדי למקם את הטלפון בזירת החטיפה, על פי התצהיר.

אלייזה פלטשר, גננת שנחטפה במהלך ריצת בוקר בממפיס, 2 בספטמבר 2022. Memphis Police, אתר רשמי
אלייזה פלטשר החטופה/אתר רשמי, Memphis Police

כשהמשטרה הופיעה בביתו של אבסטון כדי לעצור אותו, רכב GMC Terrain עם פנס אחורי שבור חנה ליד הבית. אבסטון ניסה להימלט אך נעצר.

לדברי המשטרה, אבסטון נראה בביתו של אחיו מריו לאחר החטיפה. מריו אמר למשטרה כי ראה את קלאותה מנקה את פנים המכונית, מכבס את בגדיו ו"מתנהג מוזר מאוד". אבסטון סרב לספר לחוקרים היכן הקורבן, על פי התצהיר.

מריו אבסטון נעצר גם כן, אך לא בקשר לחטיפה. הוא הואשם באחזקה של פנתניל והירואין כמו גם רובה.

לקלאותה יש היסטוריה פלילית ארוכת שנים שהתחילה כשהיה נער. על פי "ממפיס פלייר", ב-2001, הוא הודה באשמה בחטיפה של עורך דין מקומי וכי הכריח אותו להוציא כסף ולתת לו; נגזרו עליו 20 שנה בכלא. הוא שוחרר ב-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully