וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מפולין טוענת: "אני מדלן מקאן"

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 10:25

ג'וליה ונדל, בת 22 מפולין, הפכה להיות ויראלית ברשתות החברתיות, לאחר שטענה שהיא הילדה הבריטית שנעלמה לפני 16 שנה. לדבריה, היא עברה התעללות בילדותה, והוריה התחמקו משיחה על עברה. לטענתה המשפחה יצרה עמה קשר לצורך בדיקת DNA. מקורב למשפחת מקאן: "הן אכן דומות"

בווידאו: בריטניה מחפשת מידע על חשוד חדש בחטיפת מדלן מקאן/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

צעירה בת 22 מפולין טוענת שיש לה "הוכחות" לכך שהיא מדלן מקאן, הילדה הבריטית שנעלמה לפני 16 שנים במהלך חופשה משפחתית בפורטוגל. הצעירה, ג'וליה ונדל, שהפכה להיות ויראלית ברשתות החברתיות בעקבות פרסום הדברים, טענה השבוע כי עברה התעללות במהלך ילדותה בידי פדופיל גרמני, שהיה החשוד המרכזי בפרשת היעלמות הילדה. עוד טענה כי משפחתה של מקאן פנתה אליה כדי שתבצע בדיקת DNA לבדיקת ההתאמה.

לדברי ונדל, יש לה את אותו פגם בעין כמו לפעוטה הנעדרת, וכי היא נראית דומה להורים שלה, גרי וקייט - כך לפי דיווח ה"דיילי סטאר סאנדיי".

ג'וליה ונדל, טוענת שהיא מדלן מקאן. טיקטוק, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות, צילום מסך
טוענת שהיא הילדה הנעדרת. ונדל/צילום מסך, טיקטוק, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות

מקורב למשפחת מקאן מסר כי "המשפחה לא לוקחת סיכונים, ומוכנה לבחון את כל הפניות. חשוב שיסתכלו על כל הגורמים, הילדה אכן נראית דומה. על זה אין חולק. אם מה שהיא אומרת נכון, יש סיכוי שזו היא".

לדברי ונדל, היא לא שמעה על מקרה ההיעלמות של מקאן עד שהחלה לשאול את הוריה שאלות על ילדותה, ממנה אין לה זיכרונות. "הזיכרונות מאד מטושטשים וכששוחחתי עליהם עם הורי, הדברים לא התכנסו, והם תמיד ניסו לשנות את הנושא".

מדלן מקאן. אתר רשמי, אתר רשמי
מקאן/אתר רשמי, אתר רשמי

היא המשיכה, "המורה שלי בבית הספר אמרה לי שלא למדתי שם מההתחלה, אבל ההורים שלי מתעקשים שכן. אחרי כל הבלבול הזה התחלתי לעשות מחקר משלי, גיליתי מה קרה למדלן מקאן והתחלתי לחבר את הקווים. זה כל כך מלחיץ לנסות לגרום לאנשים להאמין לי", הוסיפה. היא מקווה ליצור קשר עם הוריה של מקאן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully