וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה יהודית ממשיכה לאיים: "בלי כלים, לא נוכל להיות חלק מהמשימה"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 11:08

ח"כ אלמוג כהן התייחס ב-103 למסר של בן גביר לנתניהו ואמר כי "האיום שלו רציני". לדבריו, המפלגה לא מקבלת את הכלים הראויים כדי להביא לביטחון אישי: "לא באנו לחפש ג'ובים". עוד תקף את ראש שב"כ שהזהיר ממדיניות המפלגה במזרח ירושלים: "הכול עלול להבעיר את השטח"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיע לזירת האונס בגדרה/דוברת המשרד לביטחון לאומי

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית הדגיש היום (חמישי) כי האיום של יו"ר מפלגתו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על הממשלה הוא "רציני". אתמול, אמר בן גביר כי "הצטרפנו לממשלה על בסיס התחייבות שזאת תהיה ממשלת ימין מלא מלא, והמדיניות הזו לא יכולה להימשך".

אנחנו נלחמים כדי להביא ביטחון אישי. אם לא נקבל את הכלים הראויים בשביל לבצע את המשימה, לא נוכל להיות חלק מהמשימה", אמר כהן בריאיון ל"שבע תשע" עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM. "אנחנו לא מעדיפים תסריט של ממשלת שמאל, אבל גם לנו יש רצון טבעי. אנחנו לא באים לחפש ג'ובים או תפקידים, אלא כדי ליצור שינוי".

מתוך מסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי. רוני כנפו
"האיום שלו רציני". השר בן גביר/רוני כנפו

עוד תקף את ראש השב"כ רונן בר בעקבות דיווח בחדשות 13 לפיו הזהיר את בן גביר שהוא מבעיר את השטח בירושלים: "תפקידו של ראש השב"כ מאוד ברור - סיכול טרור. שיתעסק במה שהוא צריך לעשות. אני מכבד ומעריך אותו, אבל תפקידו לא להעביר לגורמים מדיניים אזהרות כאלה ואחרות".

"יש שם מבצע גדול, שעלול להבעיר את העיר, אבל בסופו של יום הכול עלול להבעיר את העיר, את המזרח התיכון. כל פעולה עלולה לעלות לנו בדם, אז נמשיך להירצח ברחובות? לקבור ילדים לפני כניסת שבת?", טען. "מה אתה מצפה שנעשה? שנפסיק לפעול? בסוף ברור שכשיוצאים לפעילות התקפית זה עלול להתסיס את הצד השני. האלטרנטיבה של להמשיך להירצח ברחובות מאוד רעה בעיניי".

אלמוג כהן וחברי עוצמה יהודית בסבב התייעצויות אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג לקראת הטלת המנדט להקמת הממשלה, בית הנשיא, 10 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"בלי כלים לא נוכל להיות חלק מהמשימה", ח"כ אלמוג כהן/ראובן קסטרו

אתמול, הגיב בן גביר לטענות כי שוטרי מג"ב הפעילו אלימות במהלך פינוי כרם ביו"ש ואמר כי מדובר ב"אלימות קיצונית" בהנחיית השר יואב גלנט וכן כי זוהי ראיה נוספת להעברת הסמכות על מגב איו"ש למשטרה.

עוד הוסיף ואמר בן גביר כי ידרוש בישיבת הממשלה ביום ראשון "לקיים את ההסכמים הקואליציוניים ולהעביר את מג"ב איו"ש מאחריות צה"ל וגלנט לאחריות משטרת ישראל". בציוץ בטוויטר כתב השר כי "לא לנער הזה פיללנו. הצטרפנו לממשלה על בסיס התחייבות שזאת תהיה ממשלת ימין מלא מלא, והמדיניות הזו לא יכולה להימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully