וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ד-מו-קר-טיה": כשהמחאה הגיעה גם למי הקרח של לפלנד

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 20:43

קבוצה של עשרות ישראלים שמטיילים באזור במדינת פינלנד הפגינו נגד המהפכה המשפטית. הם שכבו על מי הקרח בטמפרטורה של מינוס 10 מעלות וצעקו. מארגני המחאה הודיעו שבשני הקרוב תתקיים השבתה נוספת של המשק. זאת, בהמשך להודעתם של לוין רוטמן על המשך קידום הרפורמה

בווידאו: עשרות ישראלים שמטיילים בלפלנד הפגינו נגד המהפכה המשפטית/צילום: רווית נאור

קבוצה של כמה עשרות ישראלים שמטיילים בלפלנד הפגינו נגד המהפכה המשפטית. בסרטון שהופץ היום (רביעי) ניתן לראות את המטיילים שוכבים על הקרח בטמפרטורה של מינוס 10 מעלות וצועקים "דמוקרטיה". מארגני המחאה בארץ הודיעו שבשני הקרוב תתקיים השבתה נוספת של המשק. זאת, בהמשך להודעתם של שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן על המשך קידומה של הרפורמה המשפטית.

השביתה תחל ברחבי הארץ בשעות הבוקר, כשבשעה 14:00 תתקיים הפגנה מול הכנסת, שתימשך לאורך ההצבעות במליאה על חוקי ההפיכה. זאת, בנוסף להפגנה המתוכננת מול מעון ראש הממשלה ביום חמישי וההפגנות ברחבי הארץ במוצאי שבת - שיתקיימו כמתוכנן.

הודעת המארגנים מגיעה בהמשך להודעתם של שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, שהבהירו כי "חקיקת הרפורמה המשפטית נמשכת בלי הפסקה. החוקים שהורדו היום אינם שייכים לחקיקת הרפורמה המשפטית שמתנהלת בוועדת חוקה". בכך, התייחסו להערכת האופוזיציה - לפיה הצעות החוק פסקת ההתגברות ו"חוק דרעי 2" נמשכו נוכח הניסיונות להידברות עימה על הרפורמה המשפטית.

מחר בשעות הצהריים צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים, בה יינתן פירוט על הצעדים המתוכננים.

"עם הדהירה לעבר הדיקטטורה אנו נאלצים להרחיב את ההתנגדות האזרחית להפיכה המשטרית", נמסר ממארגני המחאה. "זה בידיים של כל אזרח ואזרחית להילחם כעת על מדינת ישראל. אנו נמצאים ברגע הקריטי ביותר מקום המדינה. לא נתקפל בפני ספינים, אלא נרחיב את המאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully