וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היציאה מהארון של יאיר שרקי ולמור שברח מהספארי: וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 17:07

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה מתקתקים 15 בפברואר 2022/מערכת וואלה!

יאיר שרקי, כתב החרדים של חדשות 12, יצא אתמול מהארון בפוסט מרגש שפרסם ברשתות החברתיות. שרקי כתב: "את המילים האלה אני כותב ברעד. אוהב בנים ואת הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי, רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם". פוליטיקאים, אנשי תקשורת, קולגות בירכו את שרקי. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כתב: "אוהב אותך אח יקר וגאה בך מאוד". וואו, איזה אומץ. מרגש.

אוסקר פיסטוריוס, הרץ קטוע הרגליים הדרום אפריקאי שרצח את בת זוגו עומד להשתחרר מהכלא ויש חשש כבד שהוא יירצח. פיסטוריוס בן ה-36 עשוי להשתחרר בשבועות הקרובים לאחר ריצוי מחצית מעונשו - 13 שנות מאסר, בגין רצח ריבה סטינקאמפ, מי שהייתה בת זוגו באותה תקופה. המשטרה קיבלה מידע כי יש עבריינים שמתכננים לנקום את רציחתה.

סאי שוב בבית. קופיף מסוג למור צווארון אדום העונה לשם "סאי", יצא אתמול בשעות הערב מהמתחם ונעלם למשך הלילה. צוות האתר סרק את האיזור במטרה לאתרו, ופנה לציבור: "מדובר בחיית בר, כל הרואה אותו מתבקש שלא להתקרב". בשעות הבוקר המוקדמות הוא נמצא בריא ושלם בסמוך לספארי.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully