וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בביקור חולים שבירושלים; כ-40 יולדות ותינוקות פונו מהמקום

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 16:35

עקב הסכנה מהאש ומהעשן הרב נערך פינוי מבית החולים. המטופלות והתינוקות פונו לבית החולים שערי צדק ובהם גם פג. כוחות המשטרה שהגיעו למקום החלו לפעול בכדי להשיג שליטה על האש, בעוד כוחות אחרים מסייעים לגורמי החירום והצלה להכווין את התנועה לצירים חלופיים

בווידאו: שריפה פרצה בביקור חולים שבירושלים; כ-30 מטופלים פונו מהמקום/דוברות כבאות והצלה

שריפה פרצה היום (רביעי) במרכז הרפואי "ביקור חולים" שברחוב הרב אגן שבירושלים. עקב הסכנה מהאש והעשן הרב, החלו בבית החולים שמיועד ליולדות ותינוקות, לפנות את האוכלוסייה, בהם גם תינוקות פגים. כוחות משטרה החלו לפעול במקום בכדי להשיג שליטה על השריפה בעוד כוחות משטרה נוספים נפרסו במקום בכדי לסייע לגורמי החירום וההצלה לכוון את התנועה לצירים חלופיים.

כ-40 יולדות ותינוקות נקלטו בבית החולים "שערי צדק". מבית החולים נמסר כי לא ידוע על פגיעות כלשהן שנגרמו ליולדות או לילודים כתוצאה מהשריפה ובית החולים "שערי צדק" יתוגבר על ידי הצוותים הרפואיים מ"ביקור חולים". כמו כן, נמסר שלא נגרם נזק למבנה ולתשתיות.

שריפה בביקור חולים, ירושלים. 15 בפברואר 2023. דוברות כב"ה
עקב הסכנה מהאש ומהעשן הרב, נערך פינוי אוכלוסייה מבית החולים. תיעוד השריפה, היום/דוברות כב"ה
שריפה בביקור חולים, ירושלים. 15 בפברואר 2023. דוברות כב"ה
נערך פינוי אוכלוסייה מבית החולים, לרבות פג. תיעוד השריפה, היום/דוברות כב"ה
השריפה בבית החולים ביקור חולים בירושלים. 15 בפברואר 2023. קבוצת מדברים תקשורת, אתר רשמי
תיעוד השריפה, היום/אתר רשמי, קבוצת מדברים תקשורת

לפני כשלושה חודשים נהרג מטופל בבית חולים סורוקה שבבאר שבע בשריפה שפרצה במחלקה פנימית ה' בבית החולים. בנוסף, שני מטופלים נוספים שאושפזו במקום על רקע מחלות נשימתיות נפגעו משאיפת עשן ומצבם הוגדר בינוני.

השריפה פרצה בקומה הרביעית בבית החולים בסביבות השעה 03:20 בלילה ומתחקיר האירוע עלה כי המטופל שנספה הצית סיגריה במיטתו תוך שהוא מחובר לבלון חמצן, וזו התקלחה. תוך מאבק באש שיצאה משליטה, איבד המטופל את חייו. צוותי כיבוי שהוזעקו לטפל באירוע פינו כ-25 חולים כשחלקם מרותקים למיטות ונעזרים בבלוני חמצן, את צוותי הרפואה ומשפחה ששהתה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully