וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד ראש צוות בחברת הייטק: "התקין מצלמות וצילם עובדים בעירום"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 20:22

שי יעקובי בן ה-31 מאשדוד מואשם שהתקין מצלמות נסתרות במקלחת ובשירותים במקום עבודתו ובבית שהתארח בו. הוא צילם יותר מ-20 עובדים במצבים אינטימיים, בהן עשר נשים - שאחת מהן כפופה לו. בהמשך, שלח תמונות של נערה בבגד ים מטלפון סלולרי של אישה שביקשה ממנו עזרה

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

פרקליטות תל אביב הגישה אתמול (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שי יעקובי בן ה-31 מאשדוד, בגין התקנת מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ובשירותים במקום עבודתו ובבית פרטי שבו התארח. יעקובי הואשם במעשה מגונה, פגיעה בפרטיות, האזנת סתר וחדירה לחומר מחשב.

מכתב האישום עולה כי יעקובי, שעבד כראש צוות בחברת הייטק בתל אביב, התקין מצלמה נסתרת בחדר מקלחת ושירותים שנמצא בקומת משרדו, וצילם למעלה מ-20 עובדים בעירום מלא או במצבים אינטימיים, בהן עשר נשים - שאחת מהן כפופה לו.

הנאשם העביר את הסרטונים למחשבו האישי תוך שסידר אותם בתיקיות בשמן של הנשים המצולמות וסינן את בסרטונים בהם הופיעו גברים בלבד. במקביל, התקין יעקובי מצלמה זהה בבית מגורים בו ביקר, בעזרתה צילם את בני המשפחה, ביניהם גם ילדים, כשהם התלבשו והתארגנו, במצבים אינטימיים ובעירום. יעקובי שמר את סרטוני העירום על מחשבו האישי.

בית משפט השלום תל אביב. נתי שוחט, פלאש 90
כתב האישום הוגש בהסכמה בין הצדדים. בית משפט השלום בתל אביב/פלאש 90, נתי שוחט

לאחר שהמצלמה במקום עבודתו נותקה על ידי אחד העובדים, העביר יעקובי את אחת המצלמות שהותקנה בבית הפרטי למקום עבודתו ובעזרתה צילם כמה עובדים נוספים במצבים אינטימיים ובעירום מלא.

בזמן שיעקובי סייע לאישה שהכיר שביקשה ממנו עזרה במכשיר הטלפון שלה, הוא נכנס לאלבום התמונות שלה ושלח לעצמו בוואצאפ תמונות רבות של נערה לבושה בבגד ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully