וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד ושבר: רעולי פנים שדדו דירה ששימשה להימורים בלתי-חוקיים

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 0:03

רעולי פנים שהגיעו לדירה בדימונה ריססו גז פלפל ואיימו על האנשים במקום. הם לקחו מהם רכוש רב וכספי הימורים. שוטרים שהוזעקו למקום ביצעו סריקות באזור, אספו ממצאים והחלו בפעולות על מנת לאתר את מבצעי השוד וסיבות המקרה

בוודיאו: שוד בבאר שבע/מערכת וואלה!

במשטרה חוקרים חשד לשוד בדירה בדימונה בה השתמשו להימורים בלתי חוקיים. לפי החשד, את השוד ביצעו הערב (ראשון) רעולי פנים שריססו גז פלפל, איימו על כמה בני אדם במקום, לקחו רכוש רב וכספי הימורים.

במשטרת דימונה נפתחה חקירה בנושא לאחר קבלת דיווח על שוד במקום ששימש על פי החשד להימורים שאינם חוקיים. שוטרים שהוזעקו למקום ביצעו סריקות באזור ואספו ממצאים. הם החלו בפעולות על מנת לאתר את מבצעי השוד וסיבות המקרה.

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
מהדירה נשדדו כספי הימורים רבים/חטיבת דובר המשטרה

בחודש שעבר, בית משפט השלום בבאר שבע גזר שש שנות מאסר על שוהה בלתי חוקי שפרץ לבתים בדרום הארץ. מדובר בפלסטיני שלפי המשטרה נכנס לישראל לפחות 11 פעמים בעשור האחרון ורק ב-2022 ביצע לפחות ושדד לפחות שישה קורבנות. "בית המשפט מחויב לינתן מענה להיעדר תחושת הביטחון בציבור ולנקוט ביד קשה עם העבריינים מסוג זה תוך גזירת עונשים מרתיעים שיהיה בהם כדי להרתיע את הנאשם עצמו וגם אחרים מלחדור לביתם-מבצרם של אחרים ולהתעשר על חשבון זיעת אפם", כתב השופט רון סולקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully