וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ימים אחרי הרעש בטורקיה: בכיר הקהילה היהודית עדיין נעדר, גופת אשתו אותרה

פורטונה, אשתו של שאול ג'נודי, נמצאה קבורה תחת ההריסות בעיר אנטקיה, אחד מהמוקדים שנהרסו מהאסון במדינה. לפי זק"א, המחלצים פעלו באינטנסיביות ובתנאים קשים במשך שעות רבות, עד שאיתרו רק את גופת האישה, בשטח עדיין מנסים לאתר את בכיר הקהילה

דניאל קרסו ״הראל 669״/יואב איתיאל

היום (חמישי) אותרה גופתה של פורטונה, אשת ראש הקהילה היהודית באנטקיה שבטורקיה, שאול ג'נודי. השניים נעדרו מאז רעידת האדמה בראשון בלילה ומחלצים שפועלים במקום עדיין מנסים למצוא את גופת שאול מתחת להריסות. הם נמנים על 16,170 הרוגים בטורקיה לבדה, פרט לעוד אלפי הרוגים בסוריה השכנה.

ראש הקהילה היהודית בעיר אנטקיה, שאול ג'נודי. 08 בפברואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שאול ג'נודי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארגון זק"א, שמשתתף בפעולות החילוץ במדינה, מסר כי המחלצים "פעלו באינטנסיביות ובתנאים קשים במשך שעות רבות, עד לאיתורה של האישה". בזק"א הוסיפו כי הארגון "עומד בקשר רציף ומלווה את בני משפחת ג'נודי מרגע קבלת הדיווח במוקד זק"א. בשלב זה ממשיכים מתנדבי המשלחת הישראלית בטורקיה במאמצים לאיתור סימני חיים וחילוץ אזרחים נוספים מתוך ההריסות".

בפעולות החילוץ בטורקיה משתתפת גם משלחת של צה"ל, בנוסף למשלחות סיוע מעשרות מדינות נוספות. לפי צה"ל, במסגרת המבצע, שקיבל את השם "ענפי זית", חולצו עד כה עשרה תושבים בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully