וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק האונס בגדרה - החשוד מואשם בהמתה בקלות דעת של שני צעירים: "נהג בפראות"

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 20:35

ברכאת אבו עסא, שחשוד בתקיפה מינית של האישה בגדרה, מואשם בהמתה בקלות דעת של שני צעירים שהיו איתו ברכב, בזמן שנסע ב-166 קמ"ש בכביש 6 ועשה תאונה. "נוצר פנצ'ר מהמהירות המופרזת והרכב איבד שליטה". בתוך כך מסרה משפחת החשוד גינוי: "מקווים שהאשם ישלם את המחיר"

בווידאו: הארכת מעצר לבן 22 החשוד באונס ופריצה לבית בגדרה/צילום:משטרת ישראל

נגד החשוד באונס בגדרה מתנהל בימים אלה הליך משפטי אחר. זאת לאחר שהואשם בהמתה של שני צעירים שנסעו איתו ברכב לפני למעלה משנתיים. ברכאת אבו עסא נאשם שדהר במהירות בכביש 6 והתהפך עם הרכב במהלך נסיעה ב-2021. מכתב האישום שהגישה הפרקליטות בשנה שעברה, נגד ברכאת אבו עסא עולה כי הוא מואשם בהמתה בקלות דעת, ובנהיגה ללא פוליסת ביטוח תקפה. זאת לאחר שגרם למותם של 2 צעירים מהפזורה הבדואית שנסעו יחד איתו ברכב.

הארכת מעצר לחשוד באונס בגדרה, בימ"ש השלום ראשון לציון, 5 בפברואר 2023. שלומי הלר
החשוד באונס בגדרה בהארכת מעצרו, 5 בפברואר 2023/שלומי הלר

לפי כתב האישום. ביום 13,9,2020, נהג אבו עסא ברכב מסוג טויוטה בכביש 6 מכיוון צפון לדרום. זאת ללא שיש ברשותו ביטוח בתוקף לרכב. יחד עמו ישבו ברכב עוד שלושה נערים בגילאי 16-17 כשהם אינם חגורים בחגורת בטיחות. בשלב מסוים של הנסיעה, בקטע כביש שבו המהירות המותרת היתה 110 קמ"ש, לחץ על דוושת הגז, ונסע במהירות מופרזת של לא פחות מ-166 קמ"ש.

בשלב זה, נוצר פנצ'ר בגלגל הימני האחורי של הרכב, וכתוצאה מהשילוב בין המהירות המופרזת שבה נהג לבין הנקר בגלגל, איבד שליטה על הרכב, סטה עמו שמאלה בחדות, ירד לשטח עפר משמאל לכביש והתהפך שם מספר פעמים, עד שנעצר כשהוא הפוך על הגג.

תוך כדי ההתהפכות, שניים מן הנערים הנוסעים נזרקו מהרכב, ומצאו את מותם המידי. אבו עסא עצמו ונוסע נוסף נחבלו חבלות קלות בלבד, פונו לבית חולים ושוחררו לאחר מכן. "הנאשם גרם למותם של ר' וב' במעשיו במחדליו האסורים, וזאת בקלות דעת, כאשר הוא נוטל סיכון בלתי סביר לאפשרות גרימת התוצאה", נאמר בכתב האישום.

ובתוך כך העבירה משפחתו של החשוד תגובה למעשה. בתגובה נאמר: "בשם משפחת אבו עסא גום אבו מפרג' - אנחנו מגנים בתוקף את המקרה המצער של אונס האישה לעיני ילדיה! אנחנו נגד מקרים כאלה, ומקווים שרשויות החוק יפעלו כראוי, וכל נאשם, יהיה מי שיהיה, ישלם את המחיר על הפשע המזעזע הזה. משפחתנו דוגלת בכבוד הדדי ומחיה משותפת, וכואבת את כאב האישה. שנדע ימים טובים יותר, אמן".

עוד בוואלה!

הותר לפרסום: ברכאת אבו עסא הוא החשוד באונס האכזרי בגדרה

לכתבה המלאה
זירת הפריצה והאונס בגדרה
4.2.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הדיירים בלחץ". זירת האונס בגדרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעצרו של אבו עסא, החשוד באונס האכזרי של תושבת גדרה בת 30 בביתה, הוארך אתמול בתשעה ימים. בדיון סיפר נציג המשטרה כי החשוד איים על האישה בסכין, ואמר לה שאם היא תצעק הוא יפגע בה. "המקרה הזה פגע בתחושת ביטחון של תושבי עיר שלמה", אמר נציג המשטרה לשופט.

עוד טענה המשטרה בבית המשפט כי בדירה אותר ה-DNA של החשוד. עם זאת, אבו עסא מכחיש את המיוחס לו, והמשטרה תידרש לבצע עוד פעולות חקירה רבות כדי להתקדם עם התיק.

לדברי הדיירים, החשוד עבד כפועל באחד הבניינים הסמוכים, ותצפת משם. עוד סיפרו כי הוא ניסה לפתוח את דלת הבניין ולא הצליח. לאחר מכן טיפס על גגון חצר של בית, עלה למרפסת בקומה הראשונה, לקח כיסא ומשם עלה לקומה השנייה.

כשנכנס לדירה, הוא קשר את האישה, שנאבקה בו. לאחר שעזב יצאה עם הילדים, דפקה על הדלת של הדירה ליד וביקשה עזרה מהשכנים. היא סיפרה להם מה קרה, והם הזעיקו את המשטרה שהגיעה בתוך זמן קצר. "היא הייתה בשוק, לא יכלה לדבר יותר מדי", אמרו השכנים. היא והילדים ישבו בדירה שלהם עד שנלקחה לבית חולים.

"הדיירים בלחץ, הביאו אנשים שיתקינו עוד מצלמות וגם מישהו שיחזק את הנעילה במרפסות ובדלתות הכניסה", סיפר אחד השכנים. "היו מצלמות אבל הבנו שאולי זה לא מספיק. אנחנו מנסים להחזיר לעצמנו את הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully