וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ראש העין אברהם לגסה הואשם בניסיון אונס צעירה בעיר לפני עשור

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 14:42

לפי כתב האישום, לגסה בן ה-29 התנפל על הצעירה ששבה מבילוי בשעות הלילה בינואר 2012. הוא ניסה להשכיב אותה ואיים עליה שאם תצעק, ירצח אותה. לאחר שהמשיכה להיאבק, שיחרר אותה ונמלט. המשטרה עלתה על עקבותיו בחודש שעבר, לאחר שלקחה דגימת DNA מאחיו שנחשד בקטטה

בווידאו: חוקר ביחידה ללחימה בפשיעה במרחב ציון מספר על פענוח אונס מלפני 13 שנה/צילום: דוברות משטרת ישראל

אברהם לגסה, תושב ראש העין בן 29, הואשם היום (ראשון) בניסיון אונס עוברת אורח בעיר לפני כעשור. זאת, לאחר שבחודש שעבר הודיעה המשטרה כי הצליחה לפענח את המקרה, לאחר שלקחה דגימת DNA מאחיו של לגסה, שנחשד בקטטה, והגיעה אליו.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין נתנאל בוג'ו, עולה כי בינואר 2012, בשעות הבוקר המוקדמות, א.א, ילידת 1980, הלכה לבד ברחובות ראש העין כששבה מבילוי. לגסה, שהיה בקרבת מקום, התקרב אליה, נגע בישבנה מעל בגדיה, ומיד לאחר המעשה התנצל, והיא המשיכה בדרכה.

בהמשך עברה א.א דרך גן בעיר, אז התנפל עליה לגסה מאחור, אחז בצווארה וחנק אותה תוך שהוא אומר לה: "אני חם מאוד ורוצה לאנוס אותך". היא נאבקה בלגסה והחלה לצעוק, אך הוא לא הפסיק והמשיך לחנוק אותה, ונשך את לחיה תוך שהוא מאיים עליה כי אם תצעק הוא ירצח אותה. מיד בהמשך ניסה לגסה להשכיב אותה בכוח על ספסל בזמן שהוא אוחז בגרונה, ואז ניסה לבצע בה מעשים מיניים אך היא נאבקה בו ומנעה ממנו לעשות כן. על אף האמור, לגסה שפשף את איבר מינו בסמוך אליה ובהמשך הותיר אותה לבדה ונמלט.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
לגסה הואשם בניסיון אונס. ניידת/שלומי גבאי

בבקשת המעצר עד לתום ההליכים ציין עו"ד בוג'ו כי "המשיב ניסה לאנוס את המתלוננת תוך שימוש בכוח ובאלימות. המשיב ביצע את זממו באישון לילה, כלפי מתלוננת שאינה מוכרת לו כלל. המשיב לא חדל ממעשיו חרף העובדה שהמתלוננת נאבקה בו לאורך כל האירוע".

ועוד ציין כי "מדובר באירוע חריג בחומרתו המשלב עבירת מין ואלימות כלפי קורבן אקראי, שנעשה על רקע 'בעיית' שתיית אלכוהול, לדבריו של המשיב, תוך התנהגות המלמדת על היעדר יכולת לווסת דחפים מיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully