וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת את מתנגדי נתניהו - אך לא את פעיל הליכוד שקרא "לנטרל" את היועמ"שית

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 18:03

בעוד שבן גביר הבטיח כי המשטרה תחקור הסתה משמאל ומימין, כמה תומכי ליכוד שהסיתו נגד היועמ"שית ונבחרי ציבור אחרים טרם נחקרו. אחד מהם הוא רמי בן יהודה, שקרא "לנטרל" את היועמ"שית אחרי הפיגוע בי-ם. מהמשטרה נמסר: "כל מי שרואה באמירה משום עבירה מוזמן להגיש תלונה"

אודי סגל וצוות חדשות 13 הותקפו בנווה יעקב/גולשים

המשטרה החלה לזמן הבוקר (ראשון) לחקירה פעילים בולטים נגד המהפכה המשפטית בחשד להסתה לאלימות, בראשם זאב רז ועו"ד דוד חודק, זמן קצר לאחר התבטאויותיהם השנויות במחלוקת שפורשו כאיומים על חייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עם זאת, אף שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר טען כי המשטרה תחקור הסתה הן משמאל והן מימין, כמה תומכי ליכוד בולטים, שהתבטאו בחריפות נגד היועצת המשפטית לממשלה ונבחרי ציבור אחרים, טרם נחקרו אף שעבר פרק זמן ארוך יותר. אחד מהם הוא פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שקרא "לנטרל" את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה אחרי הפיגוע הקשה בנווה יעקב בירושלים בשבוע שעבר.

דבריו של בן יהודה, שרק לאחרונה נתבע בתביעת לשון הרע אחרי שכינה בן של ניצולת שואה "גוי", נגד היועצת המשפטית תועדו במצלמות, אך בחלוף יותר משבוע מהמקרה טרם נפתחה חקירה נגדו בנושא. בן יהודה אף הושעה מקמפיין הליכוד בספטמבר אחרי שתקף מפגינים נגד נתניהו.

ממשטרת ישראל נמסר: "אירוע האלימות נגד אנשי צוות הצילום נחקר. כל מי שרואה באמירה משום עבירה פלילית מוזמן לפנות ולהגיש תלונה במשטרה".

רמי בן יהודה. קשת 12, צילום מסך
הושעה מקמפיין הליכוד אחרי שתקף מפגינים נגד נתניהו./צילום מסך, קשת 12

להסתה של בן יהודה נגד היועצת המשפטית לממשלה קדמו דבריו של בן גביר, שהטיל עליה, ללא ביסוס, את האחריות לגל הטרור הנוכחי כשטען שהיא לא מאפשרת אטימת בתי מחבלים.

אדם נוסף שמוזכר על ידי מתנגדי נתניהו כמי שהיה צריך להיחקר על הסתה הוא בנו, יאיר, שרמז שיש להוציא להורג גורמים באכיפת החוק ש"תפרו תיקים" לאביו. נתניהו הכחיש לאחר מכן שהוא התכוון לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully