וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כינה בן לניצולת שואה "גוי": פעיל הליכוד קיבל התראה לפני תביעת לשון הרע

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 14:09

פעיל הליכוד רמי בן יהודה כינה בטוויטר אדם כ"גוי" ו"לא מזרע ישראל" וקיבל מכתב התראה לפני הגשת תביעת לשון הרע ודרישה לפיצוי בסך 100 אלף שקלים. במכתב ציין עורך הדין כי בן יהודה פגע בלקוח שלו שהוא בן לניצולת שואה

פעיל הליכוד רמי בן יהודה כינה בטוויטר אדם בשם יורם קליין "גוי" ו"לא מזרע ישראל" וקיבל היום (שישי) מכתב התראה לפני הגשת תביעת לשון הרע ודרישה לפיצוי בסך 100 אלף שקלים. במכתב ציין עורך הדין כי בן יהודה פגע בלקוח שלו, שהוא בן לניצולת שואה.

עורך דין יאיר אולמרט, שמזוהה עם המחאות נגד הרפורמה המשפטית והממשלה החדשה, שלח את המכתב לפעיל הליכוד ובו התריע על כוונתו להגיש תביעת לשון הרע כנגדו, בנוסף לדרישה לפיצוי על סך 100 אלף שקלים. זאת בעקבות התבטאותו של בן יהודה, שלטענת עו"ד אולמרט, כינה בן של ניצולת שואה "גוי" ולא יהודי.

אולמרט טען כי השתלחותו בלקוח שלו הגיעה לאחר שקליין פרסם את הודאתו של בן יהודה בנוגע למקרה בו תקף מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בבלפור. בהמשך כתב במכתב: "כנראה שקרבתך הממשית או המדומיינת לראש הממשלה ולרעייתו מעניקים לך חסינות, אלא שהינך בורג וציר להלהטת יצרים בקרב תומכי ראש הממשלה".

רמי בן יהודה. קשת 12, צילום מסך
פעיל הליכוד, בן יהודה/צילום מסך, קשת 12

בן יהודה היה ממובילי ההפגנות מחוץ לבתיהם של אנשי ימינה ותקווה חדשה, כולל הטרדת בני המשפחה, והתבטא במילים קשות נגד חברי ממשלת השינוי ממפלגות הימין. אחרי שהופץ התיעוד בו הוא תוקף מפגין במחלף חמד בספטמבר האחרון, הוא הושעה מתפקידו בקמפיין בליכוד לקראת הבחירות, עליו קיבל שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully