וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדוע הממשלה מבטלת הגנה על זכויות אדם?": בחינת בגרות מזויפת "הודלפה"

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 14:36

בבוקר הבחינה באזרחות, כ-4,000 תלמידים נתקלו ברשת בטופס בחינה בו נשאל בין היתר "כיצד ביטול חוק האפליה יאפשר להפלות נשים, ערבים ולהט"בים". בהמשך התברר שזה חלק מקמפיין של האגודה למען הלהט"ב נגד הממשלה: "זה השיעור החשוב באמת". משרד החינוך הבהיר: "פייק מוחלט"

בווידאו: עשרות אלפים מפגינים בעשרות מוקדים ברחבי הארץ/צילום: ניה אהרונסון

בחינה מזויפת הופצה הבוקר (חמישי), לפני הבגרות באזרחות, כחלק מקמפיין נגד הממשלה. כ-4,000 תלמידים בכיתה י"ב נתקלו בשאלות כמו "הסבר מדוע מבקשת הממשלה לבטל את ההגנה על זכויות אדם", "האם הכנסת רשאית לחוקק חוקים שעומדים בסתירה לעקרונות שעליהם הוקמה המדינה" ושאלות דומות שנוגעות לחשש מצעדי הממשלה.

משרד החינוך הפיץ את צילום הבחינה המזויפת עם חותמת "Fake" והזהיר את התלמידים שלא יתבלבלו. "זהירות - פייק - אנא שתפו! היום בצהריים תתקיים בחינת הבגרות באזרחות. למשרד נודע כי גורם כלשהו מפרסם 'הדלפה של הבגרות' באמצעות הרשת. שימו לב - מדובר בפייק מוחלט. זה לא טופס הבחינה!".

בגרות מזויפת באזרחות "הודלפה", 2 בפברואר 2023. האגודה למען הלהט"ב, אתר רשמי
הבגרות המזויפת "שהודלפה"/אתר רשמי, האגודה למען הלהט"ב

מאוחר יותר האגודה למען הלהט"ב הודיעה שהיא עומדת מאחורי המהלך. "בשעה בה אלפים נבחנים בבגרות באזרחות, השיעור החשוב באמת הוא שבלי דמוקרטיה אין זכויות ואין אזרחות. אנחנו כאן כדי להזכיר את זה לכל אזרח ואזרחית בישראל", הסבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully