וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך יום לימודים: עצים קרסו בבתי ספר בטבריה ורמלה

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 14:33

בעקבות הרוחות העזות, אקליפטוס קרס על גדר בית ספר "נעם". האירוע התרחש בזמן שהיו תלמידים בכיתות, לא היו נפגעים, ורק נגרם נזק. גם ברמלה קרס עץ בבית ספר יסודי: "בנס נמנע כאן אסון. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה בהפסקה כשכולם בחצר"

בווידאו: במהלך יום לימודים: עץ קרס בבית ספר בטבריה/חדשות טבריה והסביבה

עץ אקליפטוס קרס אתמול (רביעי) בחצר בית הספר "נעם" בטבריה. הקריסה התרחשה במהלך יום הלימודים, כשתלמידים היו בכיתות. לא היו נפגעים, נזק נגרם לגדר המוסד החינוכי. העץ הגדול קרס בעקבות הרוחות העזות באזור.

גם בבית הספר היסודי בר אילן ברמלה קרה אתמול מקרה דומה. לפני שנה מנהל בית הספר התריע שהעץ עלול ליפול. הורים שפנו לראש העיר מספרים שקיבלו תשובות מקוממות: "מה אנחנו נביאים? בכל הארץ יש סופות. אי אפשר לצפות דברים כאלה".

הראל שוהם, המועמד לראשות העיר, תקף את ראש העיר מיכאל וידל. "בנס נמנע כאן אסון. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה בהפסקה כשכולם בחצר. לפני שנה בדיוק הוציא מנהל בית הספר התראה דחופה אודות אותו עץ בדיוק. תחת הכותרת: 'שימו לב: עץ בסכנת קריסה מיידית'. למייל היו נמענים כל הגורמים המקצועיים והנושא אף הובא כמה פעמים לידיעת לשכת ראש העיר. ההתעלמות המוחלטת הזו כמעט עלתה היום בחייהם של תלמידים".

במהלך יום לימודים: עץ קרס בבית ספר בטבריה
02.02.23. מערכת וואלה!, אתר רשמי
העץ שקרס בטבריה/אתר רשמי, מערכת וואלה!

טפטופים וגשם מקומי קל צפויים לרדת היום בעיקר באזורי צפון הארץ והמרכז. הטמפרטורות יהיו נמוכות לעונה. בשישי מזג האוויר יהיה מעונן חלקית. גשם מקומי צפוי בעיקר באזורי צפון הארץ, שיתחזק לקראת הלילה. קיים סיכוי לגשם קל בחרמון, וללא שינוי ניכר בטמפרטורות שיוסיפו להיות נמוכות לעונה.

בשבת ירד גשם לפרקים באזורי הצפון המרכז, ובצפון הארץ ייתכנו סופות רעמים בודדות. במהלך היום הגשם ייחלש ויתמעט. לא צפוי שינוי ניכר בטמפרטורות. בראשון הגשם שוב יתחזק, ויירד לפרקים באזורי הצפון והמרכז. הרוחות צפויות גם הן להתחזק, ובחרמון יירד שלג. בנוסף, תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully