וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על בתי המחבלים שרצחו את החייל ברומברג - ומצאה עשרות אלפי שקלים במזומן

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 23:29

הפשיטה התבצעה בבתיהם של האסירים המשוחררים בכפר עארה בהתאם לצו שחתם שר הביטחון יואב גלנט במסגרת החוק למניעת הטרור. בין היתר, נמצאו בבתים תכשיטים המוערכים בשווי כספי גבוה - וכן רכב יוקרה שלפי החשד שייך למשפחה

בווידאו: כוחות משטרה מגיעים לכפר עארה/דוברות משטרת ישראל

בהתאם לצו שחתם שר הביטחון יואב גלנט במסגרת החוק למניעת הטרור, המשטרה פשטה היום (רביעי) על בתי האסירים המשוחררים כרים ומאהר יונס בכפר עארה. בבתיהם נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן, לצד תכשיטים רבים המוערכים בשווי כספי גבוה. בנוסף, נתפס במקום רכב יוקרה - השייך לפי החשד למשפחה.

השניים שוחררו לפני כשבועיים, לאחר שריצו מאסר של ארבעים שנה בגין רצח החייל אברהם ברומברג. במקרה, שאירע ב-1980, העלו השניים את החייל תושב זכרון יעקב לרכבם בעת שהיה בדרכו מבסיסו שברמת הגולן לביתו. אז, חטפו את נשקו, ירו בראשו ולאחר מכן זרקו אותו מהרכב בצד הדרך. כעבור ארבעה ימים מת מפצעיו.

עם שחרורו של יונס, הופנתה ביקורת כלפי החגיגות שנפתחו עם חזרתו לכפר ערה - על אף הנחיית השר לביטחון פנים איתמר בן גביר כי לא יאפשר לחגוג שחרור מהכלא של "מחבל נאלח". יונס מצידו, הבהיר גם בעת שחרורו את כוונותיו להמשך. "אני וכל האסירים מוכנים להקריב עוד יותר למען פלסטין וחירותה", אמר.

המשטרה מצאה כסף מזומן בבתיהם של המחבלים שרצחו את החייל אברהם ברומברג. דוברות משטרת ישראל
עשרות אלפי שקלים במזומן נמצאו בבתי המחבלים שרצחו את החייל אברהם ברומברג/דוברות משטרת ישראל

כמה ימים לאחר שחרורו, עוכב יונס לחקירה בגין הסתה לטרור. זאת, לאחר שכתב דברי שבח לטרור ברשתות החברתיות. "ההסתה החוזרת של האסיר מאהר יונס, הוכחה נוספת לחשיבותו הגדולה של חוק עונש מוות למחבלים", הגיב למעצרו השר בן גביר. "עד שנעביר את החוק החשוב הזה, נמשיך להילחם מלחמה עיקשת בתמיכה בטרור ובהסתה בטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully