וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש החליט לעכב את העברת בת ה-3 לחזקת החשוד ברצח אמה רבאב אבו-סיאם

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 23:08

בנוסף תעוכב ההחלטה להוציא את אחיותיה הגדולות של הפעוטה מחזקת סבתן, ולהעבירן למוסד חירום. זאת, בעקבות בקשה לעיכוב ביצוע שהגישו עורכות דין שמונו כאפוטרופסיות לשלוש האחיות. אתמול החליט בית המשפט להפריד בין האחיות, שהיו עדות לרצח אימן בלוד לפני כחצי שנה

זירת הרצח בלוד, 9 ביולי 2022/דוברות מד"א

בית המשפט השלום לנוער ברמלה קיבל היום (רביעי) את הבקשה לעכב את העברת החזקה של בתה בת ה-3 של רבאב אבו-סיאם לידי הגרוש שלה, החשוד בהזמנת הרצח שלה. את הבקשה הגישו עורכות דין מטעם מערך ייצוג קטינים של הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, אותן מינה בית המשפט כאפוטרופסיות לדין של שלוש הבנות של אבו-סיאם.

האפוטרופוסיות הודיעו לבית המשפט שהן מתנגדות להחלטה שהתקבלה בעניין שלוש האחיות, לפיה הצעירה בהן בת ה-3 תועבר לחזקת האב החשוד ברצח האם, והשתיים הבוגרות, בנות 6 ו-11, יוצאו מחזקת סבתן למוסד חירום. הבקשה לעיכוב ביצוע הוצאה כדי לאפשר לאפוטרופוסיות להשמיע את טענותיהן בבית המשפט ביחס לשלוש הבנות.

רבאב אבו סיאם ז"ל. ללא, תמונות גולשים
רבאב אבו סיאם עם בנותיה/תמונות גולשים, ללא

רצח רבאב אבו-סיאם התרחש לעיני שלוש בנותיה בלוד בחודש יולי שעבר. הגרוש שלה, אביהן של הבנות, נעצר לאחר מכן בחשד שהזמין את ביצוע הרצח, אך שוחרר לאחר מכן, ומאז הוא דורש לקבל חזקה על הילדות. בחודשים מאז הרצח המשטרה ומשרד הרווחה התנגדו בתוקף להעברת הילדות אל האב, אך אתמול במפתיע עמדת הרווחה השתנתה.

הדיון אתמול בבית המשפט התקיים בדלתיים סגורות, ומה שהתרחש בו נאסר לפרסום. "אבא שאוהב את הבנות שלו לא שולח אותן למוסד סגור", אמרה אמה של הנרצחת, אמינה אבו סיאם, שלפי ההחלטה שהתקבלה נכדותיה ילקחו ממנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully