וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב החשוד ברצח גרושתו רבאב אבו סיאם יקבל חזקה על בתם הקטנה

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 19:38

בנוסף הסכים האב למתווה לפיו שתי בנותיו הגדולות יישלחו למוסד חירום במקום להישאר בחזקת סבתן, שעמדה על כך שיישארו אצלה לאחר הרצח של בתה בלוד ביולי שעבר. מאז הרצח המשטרה והרווחה התנגדו להעברת הילדות אל האב, אך במפתיע שינתה הרווחה את עמדתה. "איפה הצדק בעולם?"

זירת הרצח בלוד, 9 ביולי 2022/דוברות מד"א

האב החשוד ברצח גרושתו רבאב אבו סיאם יקבל חזקה על בתו הקטנה בת ה-3 - כך הוחלט היום (שלישי) בדיון בבית המשפט השלום לנוער ברמלה. כמו כן הסכים האב למתווה לפיו שתי בנותיו הגדולות, בנות 6 ו-11, יישלחו למוסד חירום במקום להישאר בחזקת סבתן.

האב חשוד בהזמנת רצח גרושתו, שהתרחש לעיני שלוש בנותיהם בלוד בחודש יולי שעבר. הוא שוחרר לפני כחצי שנה, ומאז הוא דורש לקבל חזקה על הילדות. בחודשים מאז הרצח המשטרה ומשרד הרווחה התנגדו בתוקף להעברת הילדות אל האב, אך במפתיע עמדת הרווחה השתנתה.

רבאב אבו סיאם ז"ל. ללא, תמונות גולשים
רבאב אבו סיאם ובנותיה/תמונות גולשים, ללא

בדיון החליט שופט בית המשפט לפצל בין האחיות הגדולות, אחת בת 6 והשנייה בת 11, שילכו לפנימייה, לבין הבת הקטנה שתישאר אצלו. הדיון התקיים בדלתיים סגורות, ומה שהתרחש בו נאסר לפרסום. "אבא שאוהב את הבנות שלו לא שולח אותן למוסד סגור", אמרה אמה של הנרצחת, אמינה אבו סיאם לאחר קבלת ההחלטה.

"זה לא הגיוני ולא מקובל על הדעת, קשה לי", הוסיפה אבו סיאם. "איבדתי את הבת שלי לפני כמה חודשים ועכשיו את הבנות שלה. במעשה הנתעב הזה אתם לא עושים את העבודה שלכם. משטרת ישראל לא עשתה את העבודה שלה שלא תפסה את הרוצח. הרווחה עשתה עוול לבנות: מבית חם שולחת אותן למוסד סגור, לכלא. לקחו אותם מהמשפחה, מהבית שלהן, מהאוכל החם שאני מכינה להן. איפה יש צדק בעולם הזה? אין צדק!

"למה להפריד בין אחיות? למה לא להשאיר את הקטנה אצלי ולהביא אותה לרוצח?" המשיכה. "הוא ישתמש בה כהגנה", טענה. "אני לא יכולה להתמודד עם ההחלטה הזו. עשו ממני צחוק".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully