וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבאב הגיעה לראות את בנותיה ונרצחה לעיניהן: "ידעה שהיא בסכנה ממשית, אף אחד כבר לא בטוח"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 12:35

מוחמד אבו סיאם, אביה של רבאב שנרצחה בלוד, סיפר כי היא נורתה למוות כשהייתה בתוך בית עם בנותיה. "מישהו נכנס, עבר את הרכב שלי ואת החניה, נכנס לחצר וירה לעברה 6 כדורים", שיחזר בריאיון ל-103FM. "השוטרים דאגו להזהיר, אם אתם יודעים מה המצב - עשו את עבודתכם"

זירת הרצח בלוד, 9 ביולי 2022/דוברות מד"א

רבאב אבו סיאם הגיעה אתמול (שלישי) לראות את בנותיה בבית הגרוש שלה בלוד - ונרצחה. "היא ידעה שהיא בסכנה ממשית ושאסור לה להגיע ללוד אבל לא יכולתי למנוע ממנה לראות את הבנות שלה", סיפר אביה מוחמד אבו סיאם בריאיון ל-103FM. "זה מאוד מפחיד, זה חוסר ביטחון מלא, אתה מרגיש שאתה לא בטוח באף מקום. האיש ירה בה בתוך הבית עם הילדות שלה, זה לא קל".

עוד הוסיף סיאם וסיפר כי רבאב הייתה מורה בבית ספר, עם תואר שני, אם לשלוש בנות. "מישהו נכנס, עבר את הרכב שלי ואת החניה, נכנס לחצר, הילדה בת השנתיים וחצי הייתה על הברכיים, דפק בה שישה כדורים, ועוד שלושה בצד", שחזר סיאם. "אשתי ניסתה לגונן עליה, הוא דחף אותה, יצאתי והוא ברח. אשתי ראתה".

רבאב אבו סיאם. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
באה לראות את בנותיה ונרצחה. רבאב אבו סיאם/אתר רשמי, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

הוא תיאר כי הרוצח לבש שחור והיה רעול פנים. "אנחנו לא יודעים כלום על הגרוש שלה, כבר לא בקשר", אמר.מהמשטרה נמסר כי אבו סיאם הייתה מאויימת וקיבלה אזהרה בסוף השבוע ככל הנראה מבני משפחתה שלא להגיע לעיר. היא התגוררה בדרום לאחר שסרבה להכנס למקלט לנשים נפגעות.

"היא בסכסוך עם בעלה במצב של גירושים", אמר האב. "השגנו לה בית מוגן לפי הוראות המשטרה, היא אמרה שהייתה תלונה ממישהו. אתמול הופתעתי לראות אותה בתוך הבית אבל היא אמרה שהיא רוצה לראות את הבנות".


"זו הפקרות", אמר בקול חנוק. "מה שהורג זה שהשוטרים אומרים שיש עליה סכנה ממשית. אם אתה יודע - תעשה משהו. תעשה את העבודה כמו שצריך. לא מבין את המשטרה, זה חוסר ביטחון. כולם יודעים את הסיפור שלה שישה חודשים. כלום לא עשו. אני סולח לבת שלי על הכל, אני מבין מה זה ילדים, אתה לא יכול להרחיק ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully