וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני אדם נהרגו בתאונת דרכים בירושלים, אישה במצב קשה

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 0:52

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של אישה בת 40 וגבר כבן 60. הרכב התהפך בכביש שבמושבה הגרמנית, והנהג נלכד בתוכו וחולץ ללא רוח חיים. אישה נוספת נלכדה ברכב ופונתה לבית החולים כשמצב קשה. הרכב פגע באישה, שמתה מפצעיה

שני הרוגים בתאונת דרכים בירושלים, 1 בפברואר 2023/מד"א

שני בני אדם נהרגו הלילה (רביעי) בתאונת דרכים בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלץ לקבוע את מותם של אישה בת 40 וגבר כבן 60. אישה נוספת כבת 40 פונתה לבית החולים שערי צדק כשמצבה קשה.

תאונת הדרכים אירעה ברחוב עזריאל הילדסהימר בשכונת המושבה הגרמנית שבירושלים. מבדיקה ראשונה של המשטרה, הרכב ככל הנראה נסע במהירות ברחוב ומסיבה שטרם התבררה איבדה נהגת הרכב שליטה, התנגשה בעוצמה במעקה הבטיחות והרכב התהפך על צידו ונגרר למרחק רב. כתוצאה מכך נמחצו הולכי הרגל, גבר שנהרג במקום ואישה שנפצעה באורח קשה. כחלק מהתאונה, פגע הרכב בעוצמה גם בהולכת רגל, והיא נהרגה במקום.

שני הרוגים בתאונת דרכים בירושלים, 1 בפברואר 2023. הערשי פרלמוטר, דוברות כב"ה
הרכב התהפך/דוברות כב"ה, הערשי פרלמוטר
שני הרוגים בתאונת דרכים בירושלים, 1 בפברואר 2023. מד"א
זירת התאונה בירושלים/מד"א

שני צוותי חילוץ של כבאות והצלה הגיעו למקום כדי לחלץ את הלכודים מהרכב. כמו כן, בוחני תאונות דרכים של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה והציר נחסם לתנועה.

על פי נתוני הרלב"ד, התאונה בירושלים מעלה את מספר ההרוגים בכבישים מתחילת השנה ל-28 בני אדם, עלייה של 8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

שני הרוגים בתאונת דרכים בירושלים, 1 בפברואר 2023. מד"א
זירת התאונה בירושלים/מד"א

בן ציון קאזין, חובש איחוד הצלה שפעל במקום, מסר כי מדובר "בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהתהפך והולכת רגל. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב ושל הולכת הרגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כוחות כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

פרמדיק מד"א מורד אברהים וחובש בכיר במד"א משה חמד סיפרו כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. היה גשם סוער והרחוב היה רטוב. אישה כבת 40 שכבה בצד הכביש כשהיא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.

"במרחק של מספר מטרים ממנה נלכדו גבר ואישה בתוך רכב שהיה הפוך על צידו עם פגיעות פח קשות בכל צדדיו. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בשטח והאישה הייתה בהכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות החילוץ העברנו את הפצועה מהרכב לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

סגן מפקד משמרת האירוע בכבאות והצלה, רש"ף רמי מאיר, סיפר כי "הגענו לזירה קשה של תאונה עם רכב שהתהפך על הצד ובתוכו שני לכודים. התחלנו בפעולות חילוץ מורכבות. הרכב היה הפוך על הצד וכולו מעוך, לכן לא היתה גישה ללכודים, החלטנו לחתוך את הגג באמצעות כלים הידראוליים ייעודים וכך הצלחנו לחלץ את הלכודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully