וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנות מאסר לנהג משאית שגרם לתאונה בדרום שבה נהרגו 8 נשים

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 17:13

בנוסף לעונש המאסר, בית המשפט שלל ל-20 שנה את רשיונו של סאלם אבו ענאם, שהורשע בגרימת מוות רשלנות, בעקבות תאונה עם אוטובוס שהיה מעורב בה ב-2015. מהחקירה עלה כי נהג המשאית הוביל טרקטור שבלט מחוץ לכלי הרכב באופן שחורג מהמותר

תאונת הדרכים סמוך לצומת להבים/צילום: כיבוי אש, בני בן סימון, זוהר גואטה, דוברות מד"א; עריכה: מתן חדד; קריינות: לירון בארי

שבע שנות מאסר נגזרו היום (ראשון) על נהג המשאית, סאלם אבו ענאם, שהורשע בגרימת מוות ברשלנות של שמונה נשים, לאחר שהיה מעורב בתאונה עם אוטובוס שבה הן נהרגו בשנת 2015 בכביש בדרום. בנוסף, רשיונו של אבו ענאם נשלל ל-20 שנים. מלבד שמונה הנשים שנהרגו, עשרות נפצעו בתאונה.

"נהיגתו הרשלנית של הנאשם גרמה לאסון כבד. חייהן של שמונה נשים תמימות, שבסך הכול נסעו באוטובוס חזרה לביתן, נגדעו באחת בצורה אכזרית בשל רשלנותו החריגה בחומרתה של הנאשם, שנהג במשאית תוך הפרה בוטה של חובת הזהירות המוגברת, אשר הוטלה עליו", מסר עורך הדין מטעם פרקליטות מחוז דרום".

תאונה של מספר רכבים בצומת להבים. פברואר 2015. אמיר בוכבוכט, מערכת וואלה
זירת התאונה סמוך ללהבים. פברואר 2015/מערכת וואלה, אמיר בוכבוכט
תאונה של מספר רכבים בצומת להבים. פברואר 2015. מד"א
זירת התאונה סמוך ללהבים. פברואר 2015/מד"א

מחקירת התאונה עלה כי מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי האוטובוס שנסע בכביש 31 סמוך ללהבים היה מלא בנוסעים, תושבי הפזורה הבדואית בנגב, ששבו מתפילה במסגד אל-אקצא בירושלים. אז הגיחה מולו מהנתיב הנגדי המשאית, שבה נהג אבו ענאם, והאוטובוס פגע בטרקטור שהיה עליה. עוד עלה מהחקירה כי הטרקטור בלט מהמשאית בניגוד למותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully