וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף לאחר שהשתולל בכביש: ביהמ"ש הרשיע את ניר עלי מעפולה בתקיפת שתי נשים

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 11:59

המקרים שאירעו לפני שלוש שנים וחצי, תועדו והועלו לרשתות החברתיות, ועוררו סערה בשל חומרתם. בראשון איים עלי על נהגת שהתנגש ברכבה, ש"ישרוף אותה" אם תתלונן עליו במשטרה. במקרה השני תקף נהגת שצפרה לו, וגרם לשברים בכל גופה. הוא נתפס בנתב"ג, משם התכוון לברוח לחו"ל

דיון בבית המשפט נגד הנהג שתקף נשים עפולה/צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

בית משפט השלום בנצרת הרשיע היום (שישי) את ניר עלי, תושב עפולה בן 30, בעבירות שיוחסו לו בעקבות תקיפתן של שתי נשים בשתי הזדמנויות שונות לפני שלוש שנים וחצי. שני המקרים אירעו שעה שהוא השתולל בכביש, וחלקם תועדו ופורסמו ברשתות החברתיות, ועוררו סערה בשל חומרתם.

לפי חומרי החקירה, במקרה ראשון אירע לאחר שעלי התנגש בכלי רכב שעצר לפניו כדי לתת זכות קדימה להולכי רגל. לאחר שפגע ברכב וגרם לו נזק, הוא נמלט למוסך סמוך, ורק לאחר מכן מסר לנהגת הרכב את פרטיו, כשמפיו נודף ריח אלכוהול. כששמע כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה איים כי "ישרוף אותה ויהרוג אותה", ואף בעט בה ברגלה.

המקרה השני אירע בהמשך אותו יום, לאחר שאחותו של עלי הגיעה לאותו מוסך כדי להסיע אותו לביתם. באותה נסיעה האחות עצרה את הרכב כדי לאפשר לעלי לרדת, אולם בשלב זה, נהגת שהייתה בדרכה לאסוף את ילדיה ממוסדות החינוך, צפרה להם כדי שימשיכו בתנועה.

טובה בת ה-37 הותקפה בעפולה על ידי נוסע הרכב שחסם אותה - 29 ביוני 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
הנהגת שאותה תקף עלי/מערכת וואלה! NEWS, ---
ניר עלי שהורשע בתקיפת נשים בעפולה בבית המשפט. שלומי גבאי, שלומי גבאי
ניר עלי בבית המשפט/שלומי גבאי, שלומי גבאי

עלי ניגש לאותה נהגת, חבט ברכבה ובהמשך פתח את הדלת הקדמית של המכונית, קילל והכה אותה באגרופים בפניה. גם כשהתחננה וביקשה את סליחתו המשיך לחבוט בה ואמר לה: "את לא תצפרי, ואני אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך". בעקבות המעשים, האישה פונתה לבית החולים העמק בעפולה, שם התברר כי היא סובלת מחבלה באפה ומשברים בכל חלקי גופה.

עם קבלת הדיווח השוטרים הוזנקו לזירה, אולם עלי הצליח להימלט טרם הגעתם. לאחר שפורסם הפוסט המתעד את מעשיו, ולאחר גביית עדויות מהמתלוננת הראשונה, הצליחו השוטרים לתפוס את החשוד בנמל התעופה בן גוריון זמן קצר לפני שתכנן להימלט מהארץ, לאחר שרכש כרטיס טיסה למקסיקו.

עלי הורשע בעבירות של חבלה חמורה, היזק לרכוש במזיד, איומים, תקיפה סתם, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully