וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מבוגר ביקש מצעיר להפסיק לשגר נפצים בגן ציבורי - והותקף באגרופן

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 23:56

הגבר נפצע, והגיע עצמאית לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. לאחר המקרה, שאירע בגבעת זאב, הצעיר נמלט מהמקום ונמצא בצפון בעיר. מחומר החקירה עולה כי היה דרוש לחקירה בגין איומים על אישה שסירבה להיות עמו בקשר. מעצרו הוארך בשלושה ימים

בווידאו: אותר חשוד באיומים בתקיפה נגד נהג בבני ברק/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בן 19 מירושלים נעצר אמש (שני) בחשד שתקף אזרח מבוגר באגרופן בגן ציבורי בגבעת זאב, הסמוכה לירושלים. לפי החשד, הגבר ביקש ממנו להפסיק לשגר נפצים במקום - ובתגובה, החשוד הוציא את כלי הנשק וניסה לפגוע בו. הגבר נפצע והגיע עצמאית לבית החולים.

לאחר האירוע, הצעיר נמלט מהמקום, ונעצר בצפון העיר. מחומר החקירה עולה כי החשוד היה דרוש לחקירה בגין איומים על אישה שסירבה להיות עמו בקשר, ובין היתר שלח לה תיעוד בו הוא מצולם עם אקדח. מעצרו הוארך בשלושה ימים.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
בן ה-19 חשוד בתקיפת אדם מבוגר באגרופן/שלומי גבאי

אמש, גבר כבן 40 נפצע בינוני לאחר שהותקף על ידי נערים בני 14 ו-15 עם לום ברזל בגן שעשועים באור יהודה. הגבר העיר לנערים שהשחיתו רכוש ציבורי בגינה שברחוב מרדכי בן פורת בעיר - ובתגובה הוכה בראשו.

מבדיקה ראשונית עלה כי הגבר העיר לשניים וצילם אותם כשהשחיתו מתקנים ציבוריים בגינה. הם מצידם ביקשו מהקורבן למחוק את הצילום - ותקפו אותו לאחר שסירב. הם הלמו בו עם מוט ברזל עד שהגבר איבד את הכרתו. לאחר כמה שעות, נעצרו שני הנערים והועברו לתחנת המשטרה לצורכי חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully