וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר העיר לילדים שהשחיתו רכוש ציבורי - והוכה בראשו עם לום ברזל

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 11:18

הגבר העיר לילדים שהרסו מתקני שעשועים בגינה ציבורית באור יהודה - והותקף על ידם. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלה בפלג גופו העליון. שני הנערים נעצרו

בווידאו: תיעוד תקיפות שומרים בחניון ובלובי של בניין במרכז הארץ/צילום: מצלמות אבטחה

גבר כבן 40 נפצע בינוני אתמול (שני) לאחר שהותקף על ידי נערים בני 14 ו-15 עם לום ברזל בגן שעשועים באור יהודה. הגבר העיר לנערים שהשחיתו רכוש ציבורי בגינה שברחוב מרדכי בן פורת בעיר - ובתגובה הוכה בראשו. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא סובל מחבלה בפלג גופו העליון.

מבדיקה ראשונית עלה כי הגבר העיר לשניים וצילם אותם כשהשחיתו מתקנים ציבוריים בגינה. הם מצידם ביקשו מהקורבן למחוק את הצילום - ותקפו אותו לאחר שסירב. הם הלמו בו עם מוט ברזל עד שהגבר איבד את הכרתו. לאחר כמה שעות, נעצרו שני הנערים והועברו לתחנת המשטרה לצורכי חקירה.

חובש רפואת חירום במד"א גבי חן שהוזעק לזירה סיפר כי ראה את הפצוע שוכב בתוך הפארק. "הוא היה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

התקיפה באור יהודה, 9 בינואר 2023. מצלמות אבטחה, אתר רשמי
תיעוד התקיפה אמש/אתר רשמי, מצלמות אבטחה

ביולי האחרון, מנהל חניון "לב העיר" שבמרכז הרצליה הותקף על ידי שני אנשים. זאת, לטענתו, בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. העובד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת.

"מזעזע ומקומם שאדם מותקף באלימות רק בשל העובדה שניסה למלא את תפקידו כראוי", אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון. "אני מייחל לרפואה שלמה למנהל החניון ומצפה שהאירוע ייחקר וימוצו ההליכים כנגד התוקפים במלוא חומרת הדין".

מהמשטרה נמסר כי "היום בשעות הצהריים התקבל דיווח על תקיפת מנהל חניון בהרצליה על ידי שני חשודים לאחר שהעיר להם על חנייה במקום. כתוצאה מהתקיפה נפצע הקורבן באורח בינוני ונזקק לטיפול רפואי. שני החשודים נמלטו מהמקום ובעקבות חקירה מהירה ומאומצת הצליחה המשטרה לאתר אותם והם נעצרו לחקירה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני החשודים, תושבי הרצליה בשנות העשרים לחייהם, בבית המשפט".

עוד בוואלה!

בלי בושה: צעירים תקפו באלימות שומר ומנהל חניון וגרמו לפציעתם

לכתבה המלאה
גינת שעשועים באור יהודה בה ילדים תקפו עם מוט ברזל גבר שהעיר להם לאחר שהשחיתו רכוש ציבורי. 9 בינואר 2022. ללא, אתר רשמי
הזירה באור יהודה, הערב/אתר רשמי, ללא

"מדובר באירוע חמור של אלימות שפרטיו נחקרים", הגיבה ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט. "אני סומכת על גורמי אכיפת החוק שיחקרו את המקרה לפרטיו ויענישו את האחראים. העירייה ביוזמתה העבירה למשטרה את צילומי האבטחה שמראים בבירור את פרטי המקרה. הנחיתי את אגף החינוך להקדיש את השעה הראשונה בבתי הספר לאירוע ולנושא הסבלנות ומתן כבוד לאחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully