וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק במדפסת תלת מימד: ארבעה גברים נעצרו בחשד להברחת אמל"ח מארה"ב וסין

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 10:42

בית המשפט האריך את מעצרם של ארבעה תושבי מזרח ירושלים שחשודים במעורבות בייבוא וסחר של אמצעי לחימה. בביתו של אחד מהם נמצאה מדפסת תלת מימד ובתוכה אגרופן. שניים אחרים נעצרו במחסום קלנדיה סמוך לרמאללה, וברכב נמצאו שני ק"ג של חשיש

בווידאו: המשטרה סיכלה הברחה של עשרות אלפי כדורי סם משטחי יו"ש לרצועת עזה/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה אתמול (שני) ארבעה תושבי מזרח ירושלים בחשד למעורבות בייבוא וסחר של נשק לא חוקי מארצות הברית ומסין. בביתו של אחד החשודים נמצאה מדפסת תלת מימד, ובתוכה היה אגרופן. בנוסף, נמצאו נשקים רבים ומסוגים שונים, מחסניות ועוד.

שניים מהחשודים נעצרו במחסום קלנדיה, סמוך לרמאללה, וברכבם נמצאו פלטות של סם מסוג חשיש במשקל של שני ק"ג. חשוד נוסף במעורבות בהברחת אמצעי הלחימה נעצר ברכבו סמוך לשכונת הר החוצבים בירושלים. בית המשפט השלום בראשון לציון האריך בשמונה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים.

נשק שנמצא בביתו של תושב מזרח ירושלים שחשוד בהברחת אמצעי לחימה.
בתמונה: אגרופן במדפסת תלת מימד. ינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
אגרופן במדפת תלת מימד/דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתו של תושב מזרח ירושלים שחשוד בהברחת אמצעי לחימה. ינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתו של אחד החשודים/דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתו של תושב מזרח ירושלים שחשוד בהברחת אמצעי לחימה. ינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתו של אחד החשודים/דוברות משטרת ישראל

אתמול הודיעה המשטרה כי סיכלה הברחה של עשרות אלפי כדורי סם משטחי יהודה ושומרון לרצועת עזה, לאחר שהוסלקו בדפנות מקררים שהובלו על גבי משאית לרצועה. נהג המשאית, תושב השטחים בן 53, נעצר, המשאית הועברה לגורמים המשטרה הרלוונטים.

המשאית שהגיעה משטחי יהודה ושומרון העלתה את חשדם של הבודקים הביטחוניים במעבר תרקומייא שבין חברון לקריית גת. הם הזעיקו את המשטרה, ולאחר פריקת המטען לרציף הסחורה ובחינת המקררים, נחשף כי הבידוד הפנימי בחלקם הוצא ובמקומו הוסלקו חבילות שהכילו עשרות אלפי כדורי סם מסוג 'קפטגון', במשקל כולל של 9.6 ק''ג, ובשווי שוק מוערך של עשרות אלפי שקלים. לאחר תחקור המטען ונהג המשאית, עלה החשד כי הסמים יועדו לעבור דרך שטחי ישראל כשהיעד הסופי שלהם הוא רצועת עזה, שם היו אמורים להיות מופצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully