וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נחקר מצא נשק בשירותי תחנת המשטרה - והחביא אותו

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 4:45

בזמן שהמתין לחקירה, תושב עתלית מצא נשק של אחד השוטרים, לקח אותו, והחביא אותו מחוץ לבניין. לאחר בירורים ובדיקות שהחלו בתחנה - החזיר את הנשק וחקירה בנושא נפתחה. עורך דינו טוען: "לא הייתה לו כל כוונה לגנוב את הנשק"

בווידאו: שני צעירים מאזור חיפה הואשמו בגניבת נשק מלוחם יחידת אגוז/דוברות משטרת ישראל

תושב עתלית בן 32 בשם אביב עזרא זומן השבוע (שבת) לחקירה במשטרה ולפי החשד, לקח נשק של קצין בתחנה שמצא בשירותים בזמן ההמתנה. לאחר בירורים ובדיקות שהחלו בתחנת המשטרה - החזיר את הנשק וחקירה בנושא נפתחה. "מונה קצין בודק לבדיקת נסיבות המקרה", מסרו במשטרה.

מהחקירה עלה כי עזרא נכנס לשירותים בתחנת זבולון בצפון בזמן שהמתין לחקירה, מצא שם נשק זרוק, ככל הנראה של אחד הקצינים והחביא אותו מחוץ לבניין. לאחר שהתגלתה הגניבה, הוזעקו כוחות מיוחדים שחסמו את היציאה מהמקום. החשוד נלחץ, הודה במעשה והחזיר את הנשק. בבית המשפט התקבל ערעור על שחרורו, ומעצרו הוארך עד יום רביעי.

"ככל הנראה המשטרה מנסה להסתיר איזשהו מחדל באמצעות המעצר שלו", אומר לוואלה עו"ד תומר נווה המייצג את עזרא. "אין ספק שמדובר באירוע חריג, שבו לצורך חקירה הגיע החשוד לתחנת זבולון, ובמהלך המתנתו בחוץ נכנס לנוחיות וגילה אקדח". החשוד, באמצעות עורך דינו טוען כי "לא הייתה לו כל כוונה לגנוב, וכי האקדח היה שם זרוק בשירותים ובסופו של דבר הוא זה שהביא את האקדח לשוטרים והוא זה ששיתף פעולה באופן מלא".

עו״ד תומר נווה, 19 בינואר 2023. באדיבות המצולמים
"האירוע נחקר על ידי המחלקה לחקירת שוטרים", עו"ד תומר נווה/באדיבות המצולמים

המחלקה לחקירת שוטרים חוקרת את האירוע באופן רציף מתחילת החקירה ונווה אומר כי "ברגע שיגיעו המסקנות במידה והם יהיו לטובת החשוד להערכתי הוא ישוחרר בתיק שכזה". לטענתו, "בנסיבות שכאלה יש מקום לפתוח בחקירה באמצעות קצין בודק ואנחנו נבקש מהיחידה החוקרת לעשות כן".

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לדיווח על שוטר המשרת בתחנת זבולון ששכח את נשקו האישי בשירותים בתחנת המשטרה, המשטרה פתחה בחקירה. החשוד במעשה נעצר אתמול, והוביל את השוטרים למקום הימצאו של הנשק. בעקבות האירוע, מונה קצין בודק לבדיקת נסיבות המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully