וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללות, מכות ויריקות: לוחמים בחברון גירשו באלימות את סמח"ט יהודה ממוצב

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 21:48

קצין הקשר החטיבתי כינה את סמג"ד 51 "גולנצ'יק ערס". בתגובה לכך אסר הסמג"ד את כניסתו למוצב. למחרת, כשהגיע למקום בלוויית הסמח"ט התפתח ריב בינם לבין הלוחמים במקום, שבמהלכו, על פי טענות הלוחמים, חפ"ק הסמח"ט נהג באלימות. הלוחמים התנפלו על הקצין באגרופים ובעיטות

מערכת וואלה!

פרשה חמורה של אלימות, כולל מכות ויריקות, בין לוחמים לבין סמח"ט יהודה וקצין הקשר במוצב חרסינה בחברון. הסיפור התחיל אתמול (ראשון) כאשר קצין הקשר של חטיבת יהודה קרא לסמג"ד 51 "גולנצ'יק ערס" מול כולם. בעקבות כך הנחה הסמג"ד לא להכניס את קצין הקשר למוצב בפקודה. הוא איים שמי שיעשה כן, יצטרך להישאר שבת.

היום הגיעו סגן מפקד חטיבת יהודה וקצין הקשר למוצב. לוחם שעמד בכניסה מנע מהם לעבור את הש"ג, מעשה שאף תועד בווידאו. בשלב זה התקשר הסמח"ט לסמג"ד וביקש ממנו לאפשר את כניסתו. הסמג"ד אישר רק את כניסתו של הסמח"ט, והורה להשאיר את קצין הקשר בחוץ.

מוצב חרסינה בחברון- מכות, דחיפות, ויריקות בין לוחמי הגדוד לסמח״ט יהודה וקצין קשר. ינואר 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
העימות במוצב חרסינה בחברון/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הסמח"ט לא ויתר, והתעמת עם לוחם שהיה במקום. הלוחם עדכן את הסמג"ד בקשר על העימות. למקום הגיעו כמה קצינים, ביניהם מפקד פלוגה וסגנו. לאחר מכן הגיע גם הסמג"ד, והכניס את הסמח"ט וקצין הקשר למוצב. אלא שהרוחות לא נרגעו בשלב זה. רס"פ הפלוגה שהיה במקום זיהה את הסמח"ט, וניסה למנוע אף הוא את כניסתו. על פי הטענות, הלוחמים שליוו את הסמח"ט נהגו באלימות. לוחמי הפלוגה שהבחינו בהמולה התנפלו על הסמח"ט בבעיטות ובאגרופים. הסמח"ט וקצין הקשר ברחו בשלב זה מהמקום.

מצה"ל נמסר בתגובה: "אירוע האלימות החמור שאירע היום בחטיבת יהודה מתוחקר על ידי מפקד החטיבה, יחד עם מח"ט גולני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully