וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשלוח מקררים: סוכל ניסיון הברחה של עשרות אלפי כדורי סם מיו"ש לרצועת עזה

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 15:57

משאית מקררים שהגיעה למעבר תרקומייא שבין חברון לקריית גת העלתה את חשדם של הבודקים הבטחוניים במקום. הם הזעיקו את המשטרה, ובמהלך בחינת המקררים חשפו השוטרים כי הבידוד הפנימי של חלק מהמקקים הוצא ובמקומו הוסלקו חבילות הסם. הנהג נעצר והמשאית הועברה לגורמי המשטרה

בווידאו: המשטרה סיכלה הברחה של עשרות אלפי כדורי סם משטחי יו"ש לרצועת עזה/דוברות משטרת ישראל

המשטרה סיכלה הברחה של עשרות אלפי כדורי סם משטחי יהודה ושומרון לרצועת עזה, לאחר שהוסלקו בדפנות מקררים שהובלו על גבי משאית לרצועה - כך, דיווחה היום (שני) המשטרה. נהג המשאית, תושב השטחים כבן 53, נעצר ויובא היום בפני בית משפט השלום בבקשה להארכת מעצרו. המשאית הועברה לגורמים המשטרה הרלוונטים.

המשאית שהגיעה משטחי יהודה ושומרון העלתה את חשדם של הבודקים הבטחוניים במעבר תקומייא שבין חברון לקרית גת. הם הזעיקו את המשטרה, ולאחר פריקת המטען לרציף הסחורה ובחינת המקררים, נחשף כי הבידוד הפנימי בחלקם הוצא ובמקומו הוסלקו חבילות שהכילו עשרות אלפי כדורי סם מסוג 'קפטגון', במשקל כולל של כ 9.6 ק''ג, ובשווי שוק מוערך של עשרות אלפי שקלים.

לאחר תחקור המטען ונהג המשאית, עלה החשד כי הסמים יועדו לעבור דרך שטחי ישראל כשהיעד הסופי שלהם הוא רצועת עזה, שם היו אמורים להיות מופצים.

משטרת ישראל סיכלה הברחה של עשרות אלפי כדורי סם מסוכן משטחי יו"ש לרצועת עזה, לאחר שהוסלקו בדפנות מקררים. משרד הביטחון
הוסלקו במקררים. הסמים שנתפסו/משרד הביטחון

לפני כשבוע, נעצר צעיר בן 32 בחשד ששידל את אחיו הקטן לסחר בסמים. אחיו, בן 12 ממזרח ירושלים, הגיע לאחרונה לתחנת משטרה עם קלמר, שבתוכו חומר החשוד כסם. מחקירתו עלה כי שני אחיו הגדולים, הצעיר בן ה-32 ואח נוסף בן 28, שידלו אותו לסחר בסמים תוך שימוש באלימות ובאיומים. נגד השניים הוגשו כתבי אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully