וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפראמדיק שהגיע ראשון לשני הפיגועים בירושלים: "בקושי הספקתי לעכל ושוב הוקפצתי"

עודכן לאחרונה: 28.1.2023 / 13:19

פאדי דקידק, תושב מזרח העיר, הוקפץ בתוך פחות מ-12 שעות לשתי זירות פיגועים ברחבי העיר, כשהראשונה היתה בפיגוע הקטלני בנווה יעקב, עליו אמר: "פיגוע שכמוהו עוד לא ראיתי". על המתיחות באזור הוא אומר: "אנחנו דרוכים ומוכנים לכל תרחיש, אנחנו נציל חיים לא משנה של מי"

דיווח אנשי הרפואה על מצב הפצועים מהפיגוע בעיר העתיק/מד"א, בית החולים שערי צדק

פראמדיק מד"א, פאדי דקידק, הגיע ראשון לזירת הפיגוע הקטלני בנווה יעקב בירושלים. פחות מ-12 שעות לאחר מכן, הבוקר (שבת), היה גם הראשון להגיע לזירת הפיגוע בעיר דוד בעיר. "אירועים מאוד קשים לצערי, לא נתפס", אמר.

פאדי, ירושלמי ממזרח העיר, גר בבית חנינא. הוא עובד כפראמדיק 14 שנים ולפני כן התנדב במשך שש שנים בארגון החירום. "זו לא פעם ראשונה, חוויתי לצערי הרבה פיגועים - אך פיגוע כמו אתמול עוד לא ראיתי", שיתף. "לא היה זמן לעכל וכבר היום הוקפצתי שוב".

הוא הוסיף, "יש מתיחות באזור, אנחנו דרוכים והכוננות גבוהה. אנחנו מוכנים לכל תרחיש ואיפה שיידרש אנחנו נטפל. כאזרח בכלל וכאזרח מזרח ירושלים זה לא פשוט. המהות של מד"א היא להציל חיים, לא משנה של איזה אדם - לעזור לזולת. זה אנחנו וככה נמשיך. נגיע לכל פצוע ולכל חולה. אני מקווה שנחווה תקופות רגועות יותר ונחיה כולנו בשלום ובשלווה".

פאדי דקידק, פראמדיק מד"א שהיה בשני הפיגועים בירושלים. מד"א
"לא היה זמן לעכל וכבר הוקפצתי שוב". פאדי/מד"א

פיגוע הירי שאירע הבוקר בכניסה לעיר דוד בירושלים ירה תושב מזרח העיר, נער בן 13, בשני בני אדם - מתנדב מד"א בן 22 ואביו בן 47. הבן נפצע קשה והאב באורח בינוני, והם פונו לבית החולים שערי צדק. המחבל, שנוטרל על ידי שני עוברי אורח שנשאו נשק ברישיון, נותר בהכרה מלאה וטופל בזירה.

בפיגוע שהתרחש אתמול ליד בית כנסת בשכונת נווה יעקב נרצחו שבעה בני אדם, בהם בני הזוג אלי ונטלי מזרחי, ונפצעו עוד שלושה נוספים. את הפיגוע ביצע חיירי עלקם, בן 21 ממזרח ירושלים, בעל תעודת זהות כחולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully