וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בירושלים: סבו של המחבל נרצח לפני 25 שנה

עודכן לאחרונה: 28.1.2023 / 16:15

סבו של המחבל נדקר למוות בשנת 1998 ברחוב שבטי ישראל בירושלים. מי שהיה חשוד ברצח ושוחרר לאחר מכן היה פעיל ימין שכונה "הדוקר הסדרתי" ובמהלך השנים זכה לסיוע משפטי על ידי ארגון "חוננו" והיה בקשר עם השר לביטחון הלאומי כיום, איתמר בן גביר

בווידאו: עדות ראייה מהפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים/צילום: קארין שגיא

חיירי עלקם, בן ה-21 מא-טור, המחבל שרצח אתמול בערב שבעה בני אדם בבית הכנסת בירושלים - הוא נכדו של חיירי עלקם, שנרצח לפני 25 שנים בדקירות סכין, לפי החשד בידי פעיל ימין בירושלים.

עלקם נרצח ב-1998 ברחוב שבטי ישראל בירושלים, על פי החשד על ידי פעיל ימין מתקוע שכונה "הדוקר הסדרתי", ונחשד ברצח שני פלסטינים ופציעתם של עוד שישה. לכל אורך הפרשה, לווה על ידי ארגון "חוננו", והחזיק בקשר הדוק עם מי שהיום הוא השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.

המחבל חיירי עלקם וסביו שנרצח בשנת 1998 על ידי פעיל ימין. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
המחבל חיירי עלקם וסביו שנרצח/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

על פי העדויות, עלקם הגיע לבית הכנסת בנווה יעקב בשעה 20:15 ופתח בירי של צרורות לעבר אנשים במקום. לאחר מכן הוא נכנס לרכבו וברח, ואז נתקל בשוטרים, ניהל איתם קרב יריות שבסופו חוסל. לעלקם לא היה עבר ביטחוני. כמו כן, צעיר נוסף שנהרג השבוע היה בין משפחתו של עלקם.

תושבים מסרו כי בשועפאט ובשכונות אחרות במזרח ירושלים חגגו את הפיגוע בזיקוקים ובחלוקת ממתקים. כך גם בחברון ובעזה. חמאס, הג'יהאד האסלאמי וארגונים פלסטיניים נוספים בירכו על הפיגוע. "אם האויב רוצה עוד שפיכות דמים, לא נעמוד מנגד", אמר בכיר חמאס מושיר אל-מסרי לאל-ג'זירה, בהתייחסו לפעולה בג'נין. "אם האויב רוצה לפתוח עוד חזיתות, ההתנגדות מוכנה. אם האויב יבצע עוד מעשי טיפשות, אז נתניהו ישלם מחיר פוליטי כפי שקרה בעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים.  27 בינואר 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת הפיגוע בירושלים, אתמול בערב/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בין הנרצחים בפיגוע הם בני הזוג אלי ונטלי, בשנות ה-40 לחייהם. בני הזוג ישבו יחד לארוחה משפחתית, כלפתע שמעו קולות ירי מלמטה, ובלי היסוס לרצו למטה בכדי לעזור. עדי ראייה סיפרו כי בני הזוג נרצחו בעודם מנסים לסייע לפצועים האחרים בפיגוע. עוד סיפרו כי נטלי נהרגה בזמן שביצעה הנשמה בפצועים אנושים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully