וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הרצוג הקרין בפני שגרירי נאט"ו את סרטונו של מנגיסטו

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 20:39

הרצוג, שמבקר בבלגיה, נפגש עם בכירי הארגון והציג להם מידע על השבויים והנעדרים שבידי חמאס. הנשיא שוחח עם השגרירים על המלחמה באוקראינה, והציג בפניהם מידע חדש בנוגע לחימוש האיראני ברוסיה, והשימוש במל"טים שלה במלחמה: "איראן לא שותפה למו"מ, היא אויב של אירופה"

בווידאו: חמאס מפרסם סרטון של מנגיסטו לכאורה/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

נשיא המדינה יצחק הרצוג הקרין היום (חמישי) בפני שגרירי נאט"ו את הסרטון של השבוי אברה מנגיסטו שפרסם בשבוע שעבר חמאס. בנוסף, הציג הרצוג לשגרירים מצגת עם ארבעת השבויים והנעדרים, כיצד נשבו, וכמה זמן הם נמצאים בשבי החמאס.

הרצוג ביקר היום במטה נאט"ו בבריסל ונפגש עם מזכ"ל הארגון, וכן עם השגרירים הבכירים בארגון הביטחון הצפון-אטלנטי. אחד הנושאים המרכזיים בשיחה של הרצוג עם בכירי נאט"ו היה המלחמה באוקראינה. בתדרוך לכתבים אמר הרצוג כי "אוקראינה מעסיקה מאוד את אירופה. יש הערכה לסיוע הישראלי ההומניטרי אבל יש ציפיה שישראל תסייע יותר, אבל גם הבנה לנסיבות שמונעות. לא הייתה בקשה ספציפית אלא לראות מה אפשר עוד לסייע במסגרת המגבלות".

הנשיא הציג בפני בני שיחו מידע חדש בנוגע לחימוש האיראני ברוסיה והמל"טים האיראניים שנעשה בהם שימוש במלחמה באוקראינה. לדבריו, "ההבנה שאיראן-רוסיה-אוקראינה הפכה לנושא מרכזי מזיזה את כל גרמי השמיים לכך שאיראן לא שותפה לשום משא ומתן והיא אויב של אירופה. מה שטענו במשך שנים פתאום התעורר להם מול העיניים".

ביקור נשיא המדינה,יצחק  (בוז'י) הרצוג בנאטו. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
הרצוג ומזכ"ל נאט"ו סטולטנברג בפגישתם, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח
חמאס מפרסם סרטון של מנגיסטו לכאורה 16.01.23. חמאס, מערכת וואלה!
מתוך סרטון חמאס של האדם שנטען כי הוא אברה מנגיסטו/מערכת וואלה!, חמאס

חמאס פרסם לפני עשרה ימים תיעוד ראשון של אברה מנגיסטו מהשבי לכאורה, יותר משמונה שנים מאז חצה את הגבול לרצועת עזה ונעלמו עקבותיו. בסרטון נראה אדם שהוצג כמנגיסטו לובש חולצה כחולה, ראשו מגולח והוא מדבר בעברית קלוקלת. בצה"ל הודו שמהימנות הסרטון "סבירה" ואמרו כי "יש פה ניסיון למשוך תשומת לב בצורה שפלה, בצורה לא ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully