וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 ק"ג סמים: סוכלה הברחת ענק בשווי יותר ממיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 16:22

ארבעה בני אדם נעצרו סמוך לגבול מצרים בחשד למעורבות במקרה, ולאחר שככל הנראה ניסו להעביר את הסחורה מהמדינה לשטח ישראל. זאת, כשבוע בלבד לאחר הברחת ענק נוספת שסוכלה - המוערכת בשווי של חצי מיליון שקלים

בווידאו: תיעוד ממעצר הצעירות בנתב"ג/צילום: דוברות משטרה

שתי הברחות סמים בשווי של כמיליון וחצי שקלים סוכלו בשבוע האחרון באזור דרום הארץ, בכמות המוערכת בכ-90 קילוגרמים. במהלכן, נעצרו שבעה בני אדם בחשד למעורבות במקרים.

הברחה של כ-60 קילוגרמים של סמים המוערכים בשווי של כמיליון שקלים סוכלה אתמול (שלישי) בידי כוחות צה"ל, סמוך לגבול מצרים. ארבעה תושבי הפזורה הבדואית נעצרו במקום, לאחר שלפי החשד ניסו להבריח את הסחורה ממצרים לשטח ישראל.

רק בשבוע שעבר בוצע סיכול של הברחת ענק נוספת, לאחר שלפי החשד שלושה בני אדם ניסו להעביר כ-30 קילוגרמים של סמים, המוערכים בשווי של כחצי מיליון שקלים - לשטח ישראל.

הברחת סמים בשווי למעלה ממיליון שקלים סוכלה, 25 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
שתי הברחות ענק המוערכות בשווי מיליון וחצי שקלים סוכלו בדרום הארץ/דוברות משטרת ישראל

בשבוע שעבר סוכלה בנמל התעופה בן גוריון הברחת ענק של יותר מ-15 קילוגרמים של קוקאין וקטמין בשווי מיליוני שקלים - אותן לפי החשד ניסו להבריח ארבע צעירות לישראל. החשודות, תושבות המרכז בשנות העשרים לחייהן, נעצרו בחשד לסחר, ייבוא וייצוא של הסמים. אחרי שתיים מהן עקבה המשטרה לאורך מסלול הכניסה שלהן לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות.

בבדיקת הכבודה של שלוש מהחשודות חשפו בלשי המשטרה את הכמות הגדולה של הסמים, שהוסתרו בבקבוקי שמפו ובמארזים של תוספי מזון בריאות. הסמים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. חשודה נוספת שהייתה על הטיסה נעצרה מחוץ לשדה התעופה עם בן זוגה ועם חשוד נוסף, שעל פי החשד, ניסה להעלים את הסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully